Preskoči na glavni sadržaj

Zavedi me u sumrak - Lisa Kleypas



Iskušaj me u sumrak - Lisa Kleypas
U izdanju: Mozaik knjiga ( Lipanj 2016. )
Poppy Hathaway, čiji život ne može biti savršeniji, ima obitelj koja je obožava, a i zaručena je za muškarca u kojeg je zaljubljena. Od uvijek je maštala o savršenom braku, punom ljubavi i spokoja, ali i da vodi miran i skladan život sa suprugom. Od uvijek je željela brak kakav su imali njeni roditelji, a sad i njene sestre, brak pun ljubavi s muškarcima koji ih obožavaju a tu ljubav su okrunile predivnom dječicom. Nije ni sanjala da će joj jedna igra lovice sa sestrinim tvorom promijeniti život, i okrenuti ga naopako.
Upoznaje tajnovitog vlasnika hotela Harryja, vlasnik je hotela u kojem ona odsjeda s obitelji već tri londonske sezone. A sad kad ga je upoznala njeni snovi o sretnom i mirnom braku bit će opasno zaljuljani, jer je Harry muškarac koji dobije sve što poželi bez obzira na posljedice. A na jednom balu poljupcem kompromitira cijeli njen život, jer poljubac se dogodio u javnosti. Da ne dođe do još većeg skandala ponudi joj brak, zbog toga skandala zaručnik je ostavlja, a ona će se naći u braku s muškarcem kojeg ne voli.
Premda osjeća veliku požudu prema mužu, ne može mu oprostiti što ju je odvojio od muškarca kojeg je voljela. Spremna je na sve kako bi zatomila svoju bol, pa čak i muža napusti i vrati se svojoj obitelji. Premda više ne osjeća mržnju prema njemu mora sama dokučiti što osjeća prema mužu, to će shvatiti tek kad bude među svojim voljenima.
Harry Rutledge, mladi ali jako tajnoviti vlasnik prestižnog hotela u Londonu, život ga nije mazio. Majka ga je napustila kad je bio mali, a otac nakon toga nije htio imati nikakve veze s njim, odgajali su ga zaposlenici očeva hotela. Nakon što odraste seli se iz Amerike u Englesku gdje je svojom britkim umom i sposobnošću stvorio bogatstvo. Harry je muškarac koji dobije sve što poželi, a sad jedino što želi je Poppy, žena koju pod svaku cijenu mora imati.
Harry je spreman na sve da mu Poppy postane ženom, toliko ju jako želi da će se poslužiti malim prljavim trikovima. Kad mu je uspjelo da ga ona prihvati kao muža, spreman je na sve kako bi ga njegova žena gledala istim zaljubljenim pogledom kojim je gledala svog bivšeg zaručnika. Bitku koju će voditi sa ženom da ona popusti bit će jako teško, jer ima užasno tvrdoglavu ženu. Sve se dodatno zakomplicira kad ga Poppy odluči napustiti.
Tad shvati da je ona jedina osoba na cijelom svijetu koju želi u svom životu, i svjestan je da ne bih mogao živjeti bez nje. Spreman je na sve što ona poželi samo kako bi mu se vratila. Sad samo mora svojoj ženi dokazati koliko je ozbiljan u namjeri da je voli svim svojim srcem.
Zašto je Harry toliko tajnovit? Što krije? Kakav život vodi? Zašto želi baš Poppy? Što će sve poduzeti da je osvoji? Kako će ona reagirati na njegov skandalozni poljubac? Zašto se udaje za njega, ako voli drugoga? Zašto ga je odlučila napustiti? Što ona smjera s tim potezom svoga odlaska? Hoće li uspjeti spasiti svoj brak? Kako završava njihova priča?
TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 
Još jedan strastven i neodoljiv roman naše Lise, koja stvarno zna kao pridobiti čitatelje i zalijepiti ih za naslonjač  Predivna ljubavna priča koju će te obožavati, ja osobno sam oduševljena. Roman o dvoje mladih ljudi koji žude za ljubavlju i spremni su na sve kako bi ostvarili svoje snove. Knjiga koja se obožava i čita u jednom dahu, uz koju će te uživati od samog početka do zadnje rečenice na kraju knjige. Lisa je još jedna kraljica ljubavnih romana koja ne razočara svoje čitatelje. Moje tople preporuke za ovaj vrlo duhoviti i jako uzbudljiv roman koji će vas oboriti s nogu, a ja sam bogme još pod ogromnim dojmom svega pročitanog. Sad je na vama da je pročitate ako još niste, i sami zavirite iza korica i otkrijete uzbudljive detalje ljubavi naših glavnih junaka. Prediva priča o Poppy i Harryju koja vas neće ostaviti ravnodušnima, jednostavno će te se zaljubiti u ovu knjigu kao i ja, i sigurno ću je još koji put pročitati, čim se dojmovi slegnu 
Osvrt napisala: Sandra Knežević
19. Rujan 2017.

Primjedbe

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam u šest godina bio u braku ni s jednim djetetom, osim što je liječnik rekao da imam nizak broj sperme pa moja supruga traži razvod, bila je bolesna i umorna. Biti uz mene trudio sam se najbolje, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam upoznao svog starog prijatelja koji mi je rekao za čarobnjaka po imenu dr. Alaba, dala je ja njegovu adresu e-pošte i broj mobitela. Kontaktirao sam ga i obećao mi je da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem spreman platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi je da . Vratiće se moja supruga. Jednog vrlo sretnog jutra, moja je supruga došla plačući, ispričala se i rekla da je to djelo demona, pa sam i dalje bio zapanjen tim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio s pisanjem, dva mjeseca kasnije moja supruga zatrudnjelo je bilo kao čudo, zato nemojte se sramiti jer je to učinio za mene, a vjerujem da to može učiniti i za vas. Ako trebate njegovu pomoć, možete kontaktirati njegovu e-adresu: dralaba3000@gmail.com WhatsApp / viber s njegovim telefonskim brojem: +2349039885856 Dr. Alaba također liječi: Plodnost, HIV / AIDS, Herpes 1/2, Rak, Hepatitis B, ako želite zatrudnjeti

    OdgovoriIzbriši
  2. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bio sam jadan u životu pa sam zaplakao sestri i rekao joj svoj problem i rekao da zna za moćnu čaroliju bačenu dr apatu koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo