Preskoči na glavni sadržaj

PARIŽANKE - Marius Gabriel


PARIŽANKE - Marius Gabriel
U izdanju: Stilus knjiga
Zanimljiva priča u koju nas autor uvodi kroz živote triju žena , u paklu drugoga svjetskog rata koji bjesni Europom. Tri žene u doba kad su nacisti okupirali Pariz, svaka je na svoj način preživjela užase drugog svjetskog rata. Prva od njih je Olivia, mlada žena koja je došla u Pariz kao umjetnica.
Sad trenutno radi kao sobarica u hotelu Ritz, te se svim silama trudi sačuvati svoj identitet i živu glavu. Njen život će se malo zakomplicirati kad upozna njega, muškarca za kojeg se kaže da je Hitlerova desna ruka, a on ju želi više od svega. Ona će to iskoristiti kako bi pomogla Pokretu otpora i nehotice će se približiti svom doušniku. Tu je Coco Chanel slavna dizajnerica, koja je također u hotelu, Coco uz sav pakao oko njih vidi priliku za svoje interese, i vlastiti dobitak. Samo ako je otkriju kolika je cijena koju bi morala platiti? I treća žena je poznata Francuska glumica koja se također nađe u samom paklu rata Arletty. U jednom momentu će šokirati Francusku, ali i samu sebe kad se upusti u zabranjenu vezu. Sve tri vode bitku za opstanak.
Što te tri žene imaju zajedničko? Kako će se izboriti za sebe? U kakvom su se paklu našle? Kako će se izvući? Hoće li izaći iz svega bez posljedica? Hoće li biti sigurne svojim postupcima? Koja je cijena ako budu otkrivene?
OSTALE SOČNE DETALJE MORATE OTKRITI SAMI.
Uzbudljiva i napeta priča o Parizu i tri žene koje se bore za ono u što vjeruju. Priča puna napetih prevrat, zanimljivih zavrzlama i još zanimljivijim raspletima. Puna je zanimljivih otkrića koji očaravaju, a žene kaje su jako uvjerene da se mogu nositi sa svim što im se nađe na putu. Predivna priča na koju nećete ostati ravnodušni, uz koje će vam izmamiti osmijeh i po koju suzu. Moje tople preporuke za ovu uzbudljivu priču koju svakako treba pročitati.
"U OKUPIRANOM PARIZU JEDNA ŽENA JE ODLUČILA RISKIRATI SVE KAKO BI POMOGLA U BORBI PROTIV NACISTIČKE VLASTI."
"Znaš li koliko se djevojaka prijavljuje za taj posao? Pola bi Pariza dalo svoju lijevu i pola desne da budu na tvom mjestu."
"DOŠLA SAM VLAKOM KAO UMJETNICA. NO ČINI SE DA ZA SLIKANJE IMAM JOŠ MANJE DARA NEGO ZA GLUMICU."
Umjesto toga, zgrabio ju je u zagrljaj i pritisnuo na srce kao da je nikad neće pustiti."
Osvrt napisala: Sandra Knežević
09.02.2020.

Primjedbe

  1. Kako sam se uspio dogovoriti sa svojim mužem uz pomoć dr. Ajayija kotača čarolije, imam 47 godina s troje djece, jedno se jutro prije otprilike 8 mjeseci, moj suprug upravo probudio iz kreveta i sljedeće što je rekao bilo je da trebali bismo se razvesti da ga više ne zanima naš brak, te riječi su me dovele u ravnotežu i gotovo sam se onesvijestio, molio sam se s njim i pitao što nije u redu, ali on je odbio ništa reći, istog je mjeseca napustio kuću i ostavio me sama sa djeca i da budem iskrena na meni nije bilo lako, čak sam rekla njegovoj sestri da mi pomoli moliti da mi oprosti ako ga nesvjesno pogriješim i svi prigovori padnu na gluho uho. Tražio sam pomoć s druge platforme, ali sve nije uspjelo dok nisam pročitao članak o duhovnom čovjeku, čarobnjak zvan dr. Ajayi, objasnio sam mu svoj problem i on mi je rekao da pružim neke informacije koje sam mu dao, a on mi je rekao suprug nije u svom pravom umu, da je izmanipulirala druga žena zbog čega traži razvod, ali rekao mi je da se ne brinem da će za tri dana sve moje brige proći i na moje najveće iznenađenje nakon čaroliju je dao Veliki dr. Ajayi, moj muž je zvao da se vraća kući i čak me pitao koliko dugo je izvan kuće, stvarno sam sretan što je moj brak spasio veliki čarobnjak čarolije zvan Dr Ajayi, razvod se nikada ne dogodi, dobio sam unapređenje na mjestu rada, sve se u mom životu okreće dobrom i velikom čarobnjaku dr. Ajayi treba zahvaliti na svemu tome. Ako imate problema u braku, ako tražite plod maternice, ako želite dobiti bivšeg ljubavnika, ako želite sretne brojeve za lutriju, ako vam treba zaštitna čarolija, čarolija za bogatstvo itd ... Slobodni ste kontaktirati dr. Ajayija za bilo koju vrstu uroka i zauvijek ćete biti sjajni zbog toga jer će biti ispunjene sve vaše srčane želje. Možete ga kontaktirati na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp +2347084887094.

    OdgovoriIzbriši
  2. pozdravljajući sve gledatelje na mreži, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Zovem se Melania Macron, imam 40 godina. Udala sam se u 31. godini, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno. Nakon jedne godine mog braka, ponašanje mog supruga postalo je tako čudno i zapravo ne razumijem što se događa, spakirao se iz kuće drugoj ženi koju ga toliko volim da nikad ne sanjam da ću ga izgubiti, pokušavam svoje moguće najbolje osigurati da mi se muž javi, ali sve bezuspješno, plačem i plačem tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. pa je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala da će mi pomoći . Rekla mi je o čovjeku koji se zove Drosagiede, rekla mi je da je jako velik čovjek i stvaran čovjek kojem se može vjerovati i nema ničega u vezi ljubavnih problema koje on ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao nebrojenom broju ljudi u obnavljajući njihov odnos. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-adresu, doctorosagiede@gmail.com ili njegov WhatsApp na +2349026414771 ili Viber na +2349026414771 Objašnjavam mu sav svoj problem, rekao mi je da ne bih trebao brinuti da će svi moji problemi biti riješeno odmah. Rekao mi je što da radim da se moj muž vrati, a ja jesam, rekao je da će mi se nakon 3 dana suprug vratiti i početi prositi, i stvarno se dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, ovo je tako nevjerojatno. Bog neka je slava naša veza je sada vrlo tijesna i oboje ponovno živimo sretno. Ako imate sličan problem, obratite mu se odmah i zatražite da ga jednom riješite. I ja živim svjedočenje

    OdgovoriIzbriši
  3. HVALA dr. Isikolo NA VRAĆANJU MOJE SREĆE I MOJE OBITELJI ZAJEDNO. WHATSAPP/VIBER +2348133261196.
    Zdravo, ja sam Rosa Antoine. Nakon što sam godinama bila u uniji koja se zove brak sa mojim suprugom, on je nasilio i uništio ljubav koju smo dijelili i napustio me. Učinio sam sve što je bilo moguće da mu se vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio jer sam ga volio. pa sam objasnio svoj problem svojoj prijateljici, a ona mi je predložila da se obratim bacaču čarolija koji joj je pomogao da napravi čaroliju koja je zatrudnjela i dovela muža nazad. Nisam imao izbora nego probati. Poslao sam poruku čaroliji nazvanoj dr. Isikolo na WhatsApp i on me uvjeravao da nema problema i da će sve biti u redu. Rekao mi je sve što sam tražila, što sam predstavila, i zato je bacio čaroliju za mene i iznenađujuće nakon 48 sati, suprug me nazvao izvinjavajući se zbog svega što je bilo ogromna i silna radost. Bila sam tako iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Htio je da mu se vratim. Takođe je rekao da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. tako da svi kojima je potrebna pomoć u vezi sa bilo kakvim problemima mogu se također obratiti ovom pravom i vrlo autentičnom bacaču čarolija na isikolosolutionhome@gmail.com. Također ga možete Whatsapp-om na +2348133261196 kontaktirati ovog velikog čovjeka danas i riješiti vaše probleme 100%.
    Web stranica: https://isikololovetemple.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima koji čitaju ovo svjedočenje. Zovem se Alina Giggs. Suprug me odbio nakon sedam (7) godina braka samo zato što je druga žena imala magiju da njime manipulira. Jednog dana kada sam čitao putem interneta, vidio sam nekoliko svjedočenja različitih ljudi koji su pričali o dr. Ogundeleu, oni koji loše govore o njemu su oni koji ga ne vole previše, on je moćan bacatelj čarolija, ljudi svugdje o njemu pričaju kako on pomaže im u problemima u vezi, pa sam kontaktirao i dr. Ogundelea za pomoć na njegovom WhatsAppu: +27638836445. Rekao mi je da se ne brinem da će mi se suprug vratiti nakon 24 sata kada završi, netom nakon svog posla, suprug me nazvao telefonom i tražio oprost, veliko čudo koje je učinio dr. Ogundele, drago mi je da vas sve obavijestim da ovaj bacač uroka ima moć vratiti ljubavnike i riješiti druge probleme u vezi. Zbog njega sam sada sretna sa svojim suprugom, zahvaljujući dr. Ogundeleu. Ako trebate pomoć, kontaktirajte ga na njegovom Viberu i WhatsAppu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo sam vratila svog bivšeg supruga uz pomoć stručnjaka za ljubavne čarolije dr. ISIKOLO (https://isikololovetemple.com). Suprug me napustio zbog druge žene. Ovo su bile samo 3 godine našeg braka. Najbolnije je što sam bila trudna s našom drugom bebom. Htio sam ga natrag. Učinio sam sve što mi je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio natrag zbog ljubavi koju sam imao prema njemu, molio sam ga sa svime, davao sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego da to pokušam. Poslao sam poruku bacaču čarolija nazvanom dr nkosi, i on me uvjerio da nije bilo problema i da će sve biti u redu prije 48 sati. Bacio je čaroliju i iznenađujuće me 48 sati kasnije nazvao moj suprug. Bila sam tako iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Htio je da mu se vratim. Takođe je rekao da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Hvala dr. Nkosi. ako ste ovdje i vaš vas ljubavnik odbije, ili se vaš suprug preselio u drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte DR ISIKOLO-a za pomoć odmah .. Evo njegovog kontakta, WhatsApp-a: email: isikolosolutionhome@gmail.com Također možete WhatsApp/Viber ga na +2348133261196. posjetite njegovu web stranicu (DR ISIKOLO): https://isikololovetemple.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Očajnički sam tražila neki način da natjeram svog bivšeg dečka da se ponovo zaljubi u mene. Imali smo uspona i padova, ali proteklih 6 mjeseci naša veza je otišla na jug. Proveo sam 500+ na bacaču čarolija za koji sam mislio da će mi pomoći, a ne znajući da ona nije pomogla. Obraćam se jer želim biti poželjna žena kakva sam nekada bila, a on se zaljubio u mene i oženio me. Ne mogu zamisliti ovog dječaka ni sa kim drugim dok nisam stvarno kontaktirala DR ISIKOLO-a koji mi je udovoljio. Dao mi je detalje o tome kako da mi pomogne, što je i učinio kad sam udovoljio, a on je spasio mog čovjeka iz zlih ruku dame koja ga je hipnotizirala, a moj se čovjek vratio k vama za 48 sati i zaista sam bio zapanjen takvom manifestacijom moći je stvarno stvarno. Sada mogu rado reći ljudima da pokušaju DR ISIKOLO-a u njihovim problemima i čekaju trenutne rezultate. kontaktirajte ga s njegovom adresom e-pošte. isikolosolutionhome@gmail.com ili direktno WhatsApp +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja i moj suprug smo u braku već 7 godina. Stvari su se za nas odvijale glatko. Sve do danas, moj suprug se vratio kući i obukao šaljivo i rekao mi da želi razvod, a da me više ne želi. Bio sam iznenađen jer mu nikada nisam učinio ništa loše, niti smo se međusobno potukli. Poslao mi je parking iz kuće bez opravdanog razloga. I njega sam molila da mi kaže u čemu sam pogriješio, rekao je Ne. Pa sam napustio kuću i otišao i svoju obiteljsku kuću. Nakon nekoliko godina života bez njega. Upoznao sam svoju prijateljicu i rekao joj što se i meni dogodilo. Rekla mi je da DR WALE neće predstavljati problem. Upoznala me s DR WALE-om pa sam joj sve objasnio DR WALE-om rekao mi je da više ne plačem. Sve što je DR WALE napravio bilo je čarolija za mene, a ja sam slijedio sve upute koje mi je DR WALE dao. Nakon što je DR WALE završio čaroliju, suprug me zamolio da se vratim, kupio mi je ljubazan poklon. E-pošta: drwalespellhome@gmail.com ILI nazovite / WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  8. Bila sam u braku 4 godine, stvari su se za mene i mog supruga odvijale mirno, sve do današnjeg dana kada se moj suprug vratio kući i odjenuo smiješno i rekao mi da želi razvod da me više ne želi. Bio sam iznenađen jer mu nikada nisam učinio ništa loše, niti smo se međusobno potukli. Poslao mi je parking iz kuće bez opravdanog razloga. I njega sam molila da mi kaže u čemu sam pogriješio, rekao je Ne. Pa sam napustio kuću i otišao i svoju obiteljsku kuću. Nakon nekoliko godina života bez njega. Upoznao sam svoju prijateljicu i rekao joj što se i meni dogodilo. Rekla mi je da DR WALE neće predstavljati problem. Upoznala me s DR WALE-om pa sam joj sve objasnio DR WALE-om rekao mi je da više ne plačem. Sve što je DR WALE napravio bilo je čarolija za mene, a ja sam slijedio sve upute koje mi je DR WALE dao. Nakon što je DR WALE završio čaroliju, suprug me zamolio da se vratim, kupio mi je ljubazan poklon. E-pošta: drwalespellhome@gmail.com ILI nazovite / WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  9. Šta bih učinila da se moj muž vrati natrag da nije bilo pomoći DR ISIKOLO-a. Bila sam totalno zbunjena kad se moj suprug razveo od mene i rekao da mi je dosta. Bez njega moj život nije bio ništa i trudio sam se svim silama da otkaže razvod, ali on je rekao da se odlučio i krenuli smo svojim putovima. Plakao sam od šoka, srama i bola kad je moj prijatelj tražio pomoć, a moja stara prijateljica mi je rekla da stupim u kontakt s DR ISIKOLO za pomoć kad je čula kroz šta prolazim i užurbano sam kontaktirala DR ISIKOLO i sve mu objasnio i rekao mi je da će mi se suprug vratiti moleći me da ga vratim u roku od 48 sati. Kasnije tog dana, suprug me nazvao telefonom plačući i moleći za oproštenje u početku, mislila sam da sanjam dok nije došao u kuću moleći i prihvatila sam ga znajući da sam učinila sve što je moguće da bih se ponovo okupila s njim. Trenutno oboje živimo kao jedno. Za više pitanja o tome kako stupiti u kontakt s DR ISIKOLO, pošaljite e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com ili WhatsApp na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ponekad se sranja događaju u našim brakovima, ali to neće uvijek potrajati kad se borimo da se poprave, imala sam problema s brakom lipanj 2019. Bilo je užasno iskustvo da sam skoro izgubila brak, suprug je mislio da varam jer uvijek primao pozive s posla, pokušao sam ga natjerati da shvati da su samo moji suradnici. Nikad mi nije vjerovao da je podnio zahtjev za razvod i papiri su nestali, bilo mi je to kao san, ali sve je to bila stvarnost koju sam trebao zaustaviti jer volim ga, bio je to prekrasan brak i nisam mogao ni zamisliti da napuštam svoj brak, morao sam potražiti pomoć od DR WALE-a, objasnio sam mu svoju situaciju i naravno da mi je pomogao, pripremio mi je ljubavnu čaroliju i uvjeravao me u sigurnost, moj suprug zaustavio je razvod i ponovno me volio, zato sam ovdje kako bih ljudima rekao o DR WALE-u i kako mi je pomogao. Ako prolazite kroz probleme s brakom, samo ga kontaktirajte na njegov e-mail: drwalespellhome@gmail.com / WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  11. Slušali smo puno dobrih vijesti o DR WALE-u. Moja prijateljica koja je igrala Lutriju rekla mi je kako je DR WALE dala svoj sretni broj za pobjedu. Prijatelj mi je rekao kako joj je DR WALE vratio svog muža. Prijatelj prijatelja objasni kako mu je DR WALE pomogao da dobije posao na ugovoru za koji se godinama borio. Prijatelj je također pričao kako joj DR WALE pomaže u trudnoći djeteta. Prijateljica je pričala kako joj DR WALE pomaže da zaustavi razvod kad se suprug planirao razvesti od nje. Nakon što je čuo puno drugih dobrih stvari koje je učinio za druge ljude širom svijeta. Nemam izbora kontaktirati ga i podijeliti s njim svoje probleme. Rekao mu kako se moj muž loše ponašao prema meni i djeci. Nakon što sam mu rekao, zamolio me da pošaljem ime svog supruga, što sam i učinio. Rekao mi je da će napraviti čaroliju za mene. Kaže da će moj suprug jednom kad napravi čaroliju biti drag i prema meni i prema djeci. Uistinu nakon čarolije moj se suprug počeo ponašati normalno prema nama kod kuće. Sada se dobro brine o nama kod kuće. DR WALE možete kontaktirati na e-mail drwalespellhome@gmail.com ILI WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  12. HVALA dr. Isikolo NA VRAĆANJU MOJE SREĆE I MOJE OBITELJI ZAJEDNO. WHATSAPP: +2348133261196.
    Zdravo, ja sam Rosa Antoine. Nakon što sam godinama bila u uniji pod nazivom brak sa suprugom, on je nasilio i uništio ljubav koju smo dijelili i ostavio mi. Učinio sam sve što je bilo moguće da mu se vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio jer sam ga volio. pa sam objasnio svoj problem svojoj prijateljici, a ona mi je predložila da se obratim bacaču čarolija koji joj je pomogao da napravi čaroliju koja je zatrudnjela i dovela muža nazad. Nisam imao izbora nego probati. Poručio sam bacaču čarolija nazvanom dr. Isikolo na WhatsApp-u i on me uvjerio da nema problema i da će sve biti u redu. Rekao mi je sve što sam tražila, što sam predstavila, i zato je bacio čaroliju za mene i iznenađujuće nakon 48 sati, suprug me nazvao izvinjavajući se zbog svega što je bilo ogromna i silna radost. Bila sam tako iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Htio je da mu se vratim. Takođe je rekao da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. tako da svi kojima je potrebna pomoć u vezi sa bilo kakvim problemima mogu se također obratiti ovom stvarnom i vrlo autentičnom bacaču čarolija na isikolosolutionhome@gmail.com. Također ga možete WhatsApp dobiti na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovdje sam da podijelim koliko je DR WALE bio dobar u mom životu. Vidio sam dobre komentare o njemu na mreži. Imao sam priliku upoznati nekoga za koga je već radio. Moja prijateljica ima porodičnih problema od rođenja, pa tako i odrasla osoba odlučila je sama potražiti rješenje, tako je upoznala DR WALE-a koji joj je pomogao da riješi obiteljski problem koji ju je rodio od rođenja. Platila je ARTIKLE DR WALE korištene u radu za nju. Rekla je da su za nekoliko dana svi problemi gotovi. Sad je sretna osoba. Nakon što mi ispriča svoje priče, osobno se obratim DR WALE-u o suprugu koji je varao mog sina. Zbog ljubavi koju moj sin ima prema njoj, kontaktiram DR WALE-a radi rješenja. Kad sam o tome rekao DR WALE-u, rekao je da mora NAKLONITI. Rekao mi je da platim ARTIKLE što sam i učinio, DR WALE je rekao i meni da će prije isteka tih tjedana doći i moja žena koja će prosjačiti. Baš kao što je rekao prije tih tjedana, supruga Sina došla je tražiti oproštaj. Oboje sada zajedno žive sretan život. DR WALE kontakt adresa e-pošte: drwalespellhome@gmail.com ILI WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  14. OVO je stvarna životna priča. Prijatelj je želio posuditi novac, pa je kontaktirao kreditnu tvrtku zbog zajma, ne znajući mu da nikad nije znao da kreditna tvrtka nije stvarna. Kreditna tvrtka ga je prevarila s iznosom od 35.000 tisuća eura. Moj prijatelj je rekao kad je upoznao DR WALEA sve je objasnio. Rekao je da mu je DR WALE svojim velikim šarmom pomogao da vrati novac. Ljudi koje su ga prevarili vratili su mu novac uz pomoć DR WALE-a. Još jedna prijateljica podijelila je svoju priču o tome kako joj je DR WALE pomogao da zaštiti svoj brak, objašnjava nakon što se vjenčala, stvari su se promijenile iz loših u gore. Rekla je da ju je suprug stalno tukao videći da je u njoj kriva, ali rekla je da je, kad je kontaktirala DR WALE, sve promijenjeno nabolje. Rekla je da je mogla platiti PREDMETE DR WALE je tražila da to plati i DUHOVNI posao je gotov. Sada opet živi sretan život sa svojim suprugom. AKO vam je potrebna pomoć DR WALE-a, obratite se e-pošti: drwalespellhome@gmail.com ILI WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  15. Neverovatna ljubavna čarolija da se vratite sa svojim partnerom i popravite svoj prekinuti odnos.
    Suprug je prekinuo sa mnom prije 3 mjeseca i natjerao me da potpišem papire za razvod, a ja sam bila potpuno slomljena srca. I nisam se mogao emocionalno vratiti u bilo kakav oblik. Zahvaljujem Bogu na ovom zapanjujućem i sjajnom bacaču čarolija koji mi je priskočio u pomoć. Vau! Ovaj bacač čarolija mi je toliko pomogao. Doktor Isikolo zagarantovao mi je hitno čaroliju od 48 sati, od čega sam je prihvatio. Šokantno! ovog mjeseca, 17. marta, suprug me nazvao s puno isprika nakon 48 sati, u što me je uvjeravao, i učinio je sve da povuče papire za razvod koji je prethodno trajao snagom ovog čudotvornog bacača uroka. Neki ljudi posvjedočili da je vratio njihovog bivšeg ljubavnika natrag, neki su svjedočili da on obnavlja maternicu, liječi rak, virus herpes simplex i druge bolesti, Hvala vam puno Gospode na vašim moćnim čarolijama. izrazi nisu dovoljni da se zahvali. Pošaljite e-poštu dr. Isikolo za hitne čarolije ljubavi: isikolosolutionhome@gmail.com Možete ga i WhatsApp poslati na +2348133261196.

    OdgovoriIzbriši
  16. DR WALE POSAVI SU STVARNI. DR WALE naplaćuje samo novac za ARTIKLE. Tražit će samo od vas da platite za predmete koje će koristiti u radu za vas. Kad sam upoznao DR WALEa, novac koji je tražio od mene bio je Predmeti novac. Samo mi je rekao da platim za predmete koje će upotrijebiti radeći za mene, a koje sam ja platio, Nakon što sam uplatio novac za predmete, obavio je moj posao za mene i sve je bilo u redu. DR WALE Šarm čarolija je stvaran. Kad je za mene učinio čaroliju čarolija, moj suprug koji je otputovao vratio se bez gubljenja vremena. Moj muž je otkazao papire za razvod sa suda. Vratio se i rekao mi je da mu je žao zbog svih briga i da me muči zbog kojih sam prošao. Svaka čast i DR WALE-u na dobrom poslu koji je učinio za mene. Danas ja i moj suprug opet ostajemo sretni zajedno. I vi možete kontaktirati DR WALE ako vam je potrebna njegova pomoć. Njegov kontakt e-mail: drwalespellhome@gmail.com ILI WhatsApp: +2347054019402

    OdgovoriIzbriši
  17. Naišao sam na svjedočenje o DR WALE-u. Žena dijeli kako je netko čarobnom čarolijom zadržavao supruga, a muž joj nije dao vremena, a žena je povrijeđena. Rekla je da je sve bilo u redu kad se obrati DR WALE-u. Rekla je da joj je DR WALE pomogao da sve preokrene umjesto nje. Rekla je da oboje sada ostaju sretni zajedno. Još jedno dobro svjedočenje o DR WALE bio je muškarac koji se žalio na to kako ga je njezina supruga varala, a on ne zna kako uhvatiti njezinu ženu. Rekao je da je za pomoć kontaktirao DR WALE-a, rekao je da je, kad kontaktira DR WALE-a, DR WALE za njega učinio šarm zbog kojeg je i on uhvatio njezinu suprugu. Nakon što sam pročitao sve iskaze, zatražio sam pomoć od DR WALE-a jer se moj suprug kod kuće planirao razvesti od mene. Kad sam rekao DR WALE-u, rekao mi je da će opet sve biti u redu. Rekao mi je da uzmem šarm predmete što sam i učinio. Pripremio mi je šarm i evo, za nekoliko dana moj suprug koji me planirao napustiti nazvao je sud i rekao im da se još uvijek ženi za mene. Samo želim zahvaliti DR WALE-u za sve dobro čudo koje je učinio za mene. E-adresa: drwalespellhome@gmail.com ILI WhatsApp +2347054019402

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo