Preskoči na glavni sadržaj

SLUČAJNI CIMERI - Beth O'Leary



SLUČAJNI CIMERI - Beth O'Leary
U izdanju: Znanje
Slučajni cimeri jedna je uzbudljiva i jako zanimljiva priča, a autorica nas uvodi u svijet poruka na papirićima, ali i jednoj vrsti zlostavljanja, onoga psihičkoga, a junakinja ove priče upravo je doživjela takvu vrstu zlostavljanja. Ova knjiga prati povrijeđenu ženu i njenog cimera, koji kroz poruke otkrivaju detalje o svom životu, i tako bolje se upoznaju, sve kreće jednom porukom zahvale, tad kreće zanimljiva komunikacija dvoje mladih ljudi koji se ne poznaju.
Tiffy je mlada žena kojoj treba hitan smještaj, nakon što je prekinula s dečkom, nada se da će se vratiti bivšem dečku, da je to još jedna trzavica u vezi koja će proći i sve će biti u redu. Radi u jednoj maloj izdavačkoj kući, ima prijatelje koji je podržavaju i vole, ali koji su svjesni kakav je njen bivši i žele je spasiti od njega i te ne zdrave veze. Sad ima krov nad glavom, i cimera kojeg ne pozna, jedino komuniciranje između njih dvoje su papirići s porukama svugdje po stanu. Leon njen novi cimer ne voli promjene, stidljiv je i povučen mladić, ali jako dobra duša.
Njihove poruke ih zbližavaju, i polako jedno drugom otkrivaju stvari o sebi, ali tu se javlja i želja da se upoznaju, jer su zaključili da ih povezuje nešto više od prijateljstva, ali strah od nepoznato utječe na oboje, Tiffy uz Leona otkriva kako je njena prijašnja veza bila nezdrava, i da je doživjela najgoru moguću stvar, psihičko zlostavljanje. Sve će biti u redu ako ona to želi, i spremna je promijeniti svoj život, zaboraviti na sve probleme i krenuti iz početka.
Tko je ustvari Tiffy? Hoće li preboljeti bivšeg dečka? Na koji način shvaća kakva je bila njena veza s njim? Kako će Leon utjecati na nju,iako ga ne poznaje? Tko je Leon? Što njega čini sretnim? Kakav on problem ima? Hoće li ga riješiti? Hoće li naposljetku upoznati Tiffy? Dali je to ljubav na vidiku?
Savršeno štivo koje se doslovno čita u dahu, a naši glavni junaci su tako predivni da te jednostavno obore s nogu, njihova priča je čarobna. Iako oboje imaju problema s kojima se nose kako znaju i umiju, osjećaju se sretno dok ostavljaju poruke po cijelom stanu i tako se polako upoznaju. Ovoje knjiga koja će vas oduševiti svojom radnjom zanimljivim zapletima i još boljim raspletima, knjiga koja se svakako mora pročitati. Moje tople preporuke za ovu predivnu i uzbudljivu knjigu koja je mene osobno oduševila.
"KAD JE U PITANJU OČAJ JEDNO JE SIGURNO - ČINI VAS SLOBODOUMNIJIM."
"Predivna je ljetna večer. Zrak je još prošaran vrućinom iako je sunce zašlo prije nekoliko sati."
"MAHNEM MU PORUKOM ISPOD NOSA KAKO BI SHVATIO BIT, ZATIM JE UGURAM U DŽEP NJEGOVE KOŠULJE. PRIVUČE ME K SEBI I PRISLONI USNE NA MOJE ČELO."
Osvrt napisala: Sandra Knežević
19.02.2020.

Primjedbe

  1. Kako sam se uspio dogovoriti sa svojim mužem uz pomoć dr. Ajayija kotača čarolije, imam 47 godina s troje djece, jedno se jutro prije otprilike 8 mjeseci, moj suprug upravo probudio iz kreveta i sljedeće što je rekao bilo je da trebali bismo se razvesti da ga više ne zanima naš brak, te riječi su me dovele u ravnotežu i gotovo sam se onesvijestio, molio sam se s njim i pitao što nije u redu, ali on je odbio ništa reći, istog je mjeseca napustio kuću i ostavio me sama sa djeca i da budem iskrena na meni nije bilo lako, čak sam rekla njegovoj sestri da mi pomoli moliti da mi oprosti ako ga nesvjesno pogriješim i svi prigovori padnu na gluho uho. Tražio sam pomoć s druge platforme, ali sve nije uspjelo dok nisam pročitao članak o duhovnom čovjeku, čarobnjak zvan dr. Ajayi, objasnio sam mu svoj problem i on mi je rekao da pružim neke informacije koje sam mu dao, a on mi je rekao suprug nije u svom pravom umu, da je izmanipulirala druga žena zbog čega traži razvod, ali rekao mi je da se ne brinem da će za tri dana sve moje brige proći i na moje najveće iznenađenje nakon čaroliju je dao Veliki dr. Ajayi, moj muž je zvao da se vraća kući i čak me pitao koliko dugo je izvan kuće, stvarno sam sretan što je moj brak spasio veliki čarobnjak čarolije zvan Dr Ajayi, razvod se nikada ne dogodi, dobio sam unapređenje na mjestu rada, sve se u mom životu okreće dobrom i velikom čarobnjaku dr. Ajayi treba zahvaliti na svemu tome. Ako imate problema u braku, ako tražite plod maternice, ako želite dobiti bivšeg ljubavnika, ako želite sretne brojeve za lutriju, ako vam treba zaštitna čarolija, čarolija za bogatstvo itd ... Slobodni ste kontaktirati dr. Ajayija za bilo koju vrstu uroka i zauvijek ćete biti sjajni zbog toga jer će biti ispunjene sve vaše srčane želje. Možete ga kontaktirati na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp +2347084887094.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima koji čitaju ovo svjedočenje. Zovem se Alina Giggs. Suprug me odbio nakon sedam (7) godina braka samo zato što je druga žena imala magiju da njime manipulira. Jednog dana kada sam čitao putem interneta, vidio sam nekoliko svjedočenja različitih ljudi koji su pričali o dr. Ogundeleu, oni koji loše govore o njemu su oni koji ga ne vole previše, on je moćan bacatelj čarolija, ljudi svugdje o njemu pričaju kako on pomaže im u problemima u vezi, pa sam kontaktirao i dr. Ogundelea za pomoć na njegovom WhatsAppu: +27638836445. Rekao mi je da se ne brinem da će mi se suprug vratiti nakon 24 sata kada završi, netom nakon svog posla, suprug me nazvao telefonom i tražio oprost, veliko čudo koje je učinio dr. Ogundele, drago mi je da vas sve obavijestim da ovaj bacač uroka ima moć vratiti ljubavnike i riješiti druge probleme u vezi. Zbog njega sam sada sretna sa svojim suprugom, zahvaljujući dr. Ogundeleu. Ako trebate pomoć, kontaktirajte ga na njegovom Viberu i WhatsAppu: +27638836445.

    OdgovoriIzbriši
  3. prolazio sam kroz pakao u svojoj vezi kad sam naišao na svjedočanstva dr. Ajayija, čovjeka koji su duhovno blagoslovili njegovi bogovi kako bi pomogao ljudima koji prolaze kroz teška vremena u njihovoj vezi. Moj zaručnik s kojim smo zajedno 6 godina odjednom kaže da bismo trebali prekinuti vezu i krenuti svojim putem, pokušavam razumjeti što se događa, ali ne mogu shvatiti, pa sam napisao dr. Ajayi i razgovarao s njim o svom problemu, pitao je pitao me nekoliko pitanja i rekao mi je rješenje da moja veza ponovno počne funkcionirati, slijedila sam njegove upute i vratio se moj zaručnik koji je bio odvojen od mene 4 mjeseca moleći rekavši da ne zna što ga je spopalo. Zahvaljujući Velikom duhovnom čovjeku dr. Ajayiju, sretni smo u braku s poboljšanim financijskim statusom. kontaktirajte dr. Ajayija danas ako se suočite sa bilo kojim životnim problemom i ako imate trajno rješenje. E-adresa: drajayi1990@gmail.com ILI WhatsApp / Viber broj: +2347084887094

    OdgovoriIzbriši
  4. ako imate nesporazuma u vezi ili su suprug ili supruga napustili dom bez ikakvog opravdanog razloga ili su jednostavno rekli da ih veza više ne zanima, ali želite ih vratiti u svoj život, možete brzo kontaktirati liječnika uroka zvanog Dr Ajayi rješenje jer mi je pomogao da vratim svog čovjeka nakon 9 mjeseci odvojenosti od njega snagom koju su mu prenijeli njegovi preci. možete ga dobiti na whatsApp: +2347084887094 ili e-pošti: drajayi1990@gmail.com za bilo koju vrstu čarolije koje se možete sjetiti, prvo sam bio u nedoumici Velikom dr. Ajayiju dao mi je do znanja da u životu ništa nije nemoguće i sada oči su mi otvorene.

    OdgovoriIzbriši
  5. Upravo sam vratila svog bivšeg supruga uz pomoć stručnjaka za ljubavne čarolije doktora ISIKOLO (https://isikololovetemple.com).
    Suprug me napustio zbog druge žene. Ovo su bile samo 3 godine našeg braka. Najbolnije je što sam bila trudna s našom drugom bebom. Htio sam ga natrag. Učinio sam sve što mi je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio natrag zbog ljubavi koju sam imao prema njemu, molio sam ga sa svime, davao sam obećanja, ali on je to odbio. Objasnio sam svoj problem svojoj prijateljici i ona mi je predložila da radije kontaktiram bacača čarolija koji bi mi mogao pomoći da bacim čaroliju da ga vratim, nisam imao izbora nego da to pokušam. Poslao sam poruku bacaču čarolija nazvanom dr nkosi, i on me uvjerio da nije bilo problema i da će sve biti u redu prije 48 sati. Bacio je čaroliju i iznenađujuće me 48 sati kasnije nazvao moj suprug. Bila sam tako iznenađena, odazvala sam se pozivu i rekao je samo da mu je žao zbog svega što se dogodilo. Htio je da mu se vratim. Takođe je rekao da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla k njemu, tako smo opet počeli sretno živjeti zajedno. Hvala dr. Nkosi. ako ste ovdje i vaš vas ljubavnik odbije, ili se vaš suprug preselio u drugu ženu, nemojte više plakati, kontaktirajte DR ISIKOLO-a za pomoć odmah .. Evo njegovog kontakta, WhatsApp-a: email: isikolosolutionhome@gmail.com Također možete WhatsApp mu na +2348133261196. posjetite njegovu web stranicu (DR ISIKOLO): https://isikololovetemple.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prolazite li kroz bolan prekid ili razvod? Vratite svog bivšeg dečka, bivšu djevojku, bivšeg supruga, bivšu suprugu i zadržite ih trajno. Suprug me napustio zbog druge žene prije 4 mjeseca i od tada je moj život bio ispunjen bolovima, tugom i slomom srca, jer je bio moja prva ljubav s kojom sam proveo cijeli život. Moj prijatelj mi je rekao da je vidio nekoliko svjedočenja bacača čarolija zvanog DR ISIKOLO da ljubavnika može vratiti u roku od nekoliko dana, nasmijavam se i kažem da nisam zainteresiran, ali zbog ljubavi koju je moja prijateljica imala prema meni, ona konzultirao velikog svećenika u moje ime i na moje najveće iznenađenje nakon dva dana suprug me nazvao prvi put nakon 4 mjeseca da mu nedostajem i da mu je žao zbog svake stvari zbog koje sam prošao. Vratio se meni i sad smo zajedno sretni. Još uvijek ne mogu vjerovati, jer je vrlo nevjerojatno. Hvala DR ISIKOLO što ste vratili mog ljubavnika, a također i mog lijepog prijatelja koji se zauzeo u moje ime, za svakoga kome bi mogla zatrebati pomoć ovog velikog dr. Evo e-pošte: isikolosolutionhome@gmail.com Možete mu i WhatsApp/Viber na +2348133261196

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo