Preskoči na glavni sadržaj

Prva večernja zvijezda - Susan Elizabeth Phillips



Prva večernja zvijezda - Susan Elizabeth Phillips
U izsanju: Mozaik knjiga ( Srpanj 2017. )
Piper Dove, mlada žena koja ima snove, želi postati najbolja istražiteljica, i ponovno pokrenuti posao djeda i oca. Njen prvi posao je slavni Cooper Graham, bivši vođa navale Chicago Starsa. Ali njen posao je bio kratkog vijeka, naime slavni sportaš ju otkrije, a sama činjenica da ga netko prati nije ga oduševila. Uz svu tu zbrku koju je izazvala dok ga je pratila, on joj malo zagorča život, ali nakon toga joj ponudi posao. Želi da radi za njega u njegovom i drži na oku njegove zaposlenike u njegovom novo otvorenom ekskluzivnom noćnom klubu. Dok je obavljala posao za njega i otkrivala nepravilnosti, i potkradanja njegovih zaposlenika, taj čangrizavi sportaš polako joj se uvlači pod kožu.
Nije se ni snašla a već joj je ukrao srce, što se njoj nikako nije svidjelo jer ona je ipak kći svoga oca, i nije naučila kako voljeti muškarca. Iako je svjesna posljedica ipak se upušta u strastvenu ljubavnu vezu s Cooperom. Nije se nadala da će se zaljubiti u tog božanstvenog muškarca, ipak je on iznad njezinog ringa. Kako bi zaštitila svoje srce koje svejedno voli, ipak odluči prekinuti s njim, iako je to toliko boli da jedva diše.
Cooper Graham, bivši vođa navale Chicago Starsa, i mega zvijezda koja se povukla s terena dok je još blistala. Sad je vlasnik ekskluzivnog noćnog kluba i spreman je širiti posao. Ali za oko mu zapne mala vrebačica koja ga danima prati, kad je otkrije i saznaje tko je ona ustvari nakon kratkog mučenja, odluči joj ponuditi posao. Jer i sam zna kako je neprijatelja najbolje držati blizu sebe, ali nije ni slutio da će mu se mala i tvrdoglava Piper uvući pod kožu.
Nije niti malo nalik na žene s kojima je običavao izlaziti, pametna je i s jezikom oštrijim od britve nije se bojala suprotstaviti mu se, a to je za njega veliko osvježenje. I bio je spreman na sve kako bi ju odvukao u krevet, a kad mu je to uspjelo nije htio da izađe iz njegovog života ikada. Mala rospija mu se uvukla duboko pod kožu, i dobrano mu zaljuljala tlo pod nogama, kao niti jedna žena do sad. Kad je odlučila njihovu vezu prekinuti i kad je otišla, Cooper je bio spreman na sve kako bi ju vratio uz sebe jer mu je postala centar svijeta. Jedina žena koju je ikad volio, i koju će voljeti do kraja života.
Tko je unajmio Piper da slijedi Coopera? Iz kojeg razloga? Što to Piper ima da je privuklo Coopera? Zašto je odlučila napustiti posao i ljubav svoga života? Hoće li Cooper uspjeti vratiti Piper? Na što je sve spreman kako bi ju vratio? Kako završava njihova priča?
TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 
Još jedna predivna knjiga iz pera meni najdraže spisateljice, koja me opet toliko oduševila da mogu samo reći Waaaaaau. Knjiga koja me ovih dana doslovno oborila s nogu, jer Susan me niti ovaj put nije razočarala. Predivna ljubavna priča dvoje tvrdoglavih ljudi kojima je karijera na prvom mjestu. Priča koja će vas oduševiti, vjerujte mene je, i ovu sam knjigu spremna čitati opet, opet i opet čim mi se slegnu dojmovi. Svakako je na listi mojih omiljenih naslova. Jednostavno jednom riječi se može opisati ova knjiga PREDIVNA. Moje tople preporuke za ovu duhovitu ljubavnu priču u koju će te se zaljubiti od prve stranice. To je ipak naša Susan koja nas nikad, ali stvarno nikad ne razočara. Sad je na vama da zavirite u maštoviti ali i duhoviti svijet Coopera i Piper, i otkrijete još puno zanimljivih detalja koji će vas oboriti s nogu. Ja sam pala doslovno kao kruška dok sam čitala ovu krasoticu, jako me oduševila, a vjerujem i sve čitatelje diljem svijeta. Navalite na ovo predivno štivo i vjerujte mi nećete ga moći ispustiti iz ruku tako lako 
Osvrt napisala: Sandra Knežević
05. Rujan 2017.

Primjedbe

  1. Svatko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji, jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je nemoguće da sam u šest godina bio u braku ni s jednim djetetom, osim što je liječnik rekao da imam nizak broj sperme pa moja supruga traži razvod, bila je bolesna i umorna. Biti uz mene trudio sam se najbolje, ali ništa nisam mislio da je više neću vidjeti dok nisam upoznao svog starog prijatelja koji mi je rekao za čarobnjaka po imenu dr. Alaba, dala je ja njegovu adresu e-pošte i broj mobitela. Kontaktirao sam ga i obećao mi je da će mi se supruga javiti u roku od tri dana samo ako budem spreman platiti porez s kojim ću surađivati ​​samo jedan dan, a on mi je pripremio ljubavnu čaroliju i posljednji lijek i rekao mi je da . Vratiće se moja supruga. Jednog vrlo sretnog jutra, moja je supruga došla plačući, ispričala se i rekla da je to djelo demona, pa sam i dalje bio zapanjen tim čudom, nisam to mogao zamisliti, ali čim sam završio s pisanjem, dva mjeseca kasnije moja supruga zatrudnjelo je bilo kao čudo, zato nemojte se sramiti jer je to učinio za mene, a vjerujem da to može učiniti i za vas. Ako trebate njegovu pomoć, možete kontaktirati njegovu e-adresu: dralaba3000@gmail.com WhatsApp / viber s njegovim telefonskim brojem: +2349039885856 Dr. Alaba također liječi: Plodnost, HIV / AIDS, Herpes 1/2, Rak, Hepatitis B, ako želite zatrudnjeti

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo