Preskoči na glavni sadržaj

Medeni mjesec - Tina Seskis



Medeni mjesec - Tina Seskis
U izdanju: 24sata
Jemma, mlada žena koja teži savršenstvu, zbog toga sve planira i želi da sve ispadne savršeno, njen život je isplaniran, pa tako planira i svoj medeni mjesec iz snova. Svi misle da je malo luda, jer toliko planira, ali ona teži onome što većina ima, savršen život, vjenčanje iz snova i medeni mjesec koji će pamtiti cijeloga života. Sad kad ima savršenoga muža planira dvotjedni bijeg od stvarnosti i želi uživati u svom mjesecu, te se odlučuje za predivno odmaralište s pet zvjezdica na Maldivima.
Predivna vila, osobna posluga, ali od svega najvažnija joj je privatnost, želi uživati u predivnoj oazi sa svojim voljenim mužem, sve je kao iz bajke, idila o kakvoj je sanjala, te uživa svaki dan koji provode zajedno. Ali samo par dana kasnije iz idiličnog života i uživanja, sve će se pretvoriti u noćnu moru, naime njezin muž nestaje, jednostavno je nestao s otoka na kojem su provodili svoj savršeni medeni mjesec.
Njenom mužu gubi se svaki trag, a njen život se polako urušava, a ona jedino što želi naći svoga voljenoga muža, i pokušava shvatiti što je pošlo po zlu i zašto je nestao. Ne zna kome bi se obratila, kome bi vjerovala, ali jedno zna želi da se njezin muž pojavi živ i zdrav. Njena bitka i potraga upravo kreću. Hoće li uspjeti pronaći muža?
Tko je ustvari Jemma? Zašto teži savršenstvu? Zašto voli sve planirati? Što se desi na Maldivima? Zašto nestaje njen muž? Jeli otet? Što mu se dogodilo? Hoće li ga uspjeti pronaći? Dali može ikome vjerovati osim sebi samoj? I što to krije Jemma? Kako završava ova priča?
TO SVE I JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI 
Još jedan triler koji će vas držati u neizvjesnosti do samoga kraj, još jedna uzbudljiva priča kojoj nećete moći odoljeti, osobito ako ste ljubitelj trilera, onda nećete pogriješiti ako ovu divnu knjigu uzmete u ruke. Iako ja nisam ljubitelj ovakvog štiva, što javno priznajem stalno, ipak me je držao dobrano vezanom za trosjed dok sam ga čitala, jako teško sam ga ispuštala iz ruku kako bi obavila nešto što moram, a sve sam obavljala brzo samo da nastavim i otkrijem što se dalje događalo. Moje tople preporuke za ovu uzbudljivu i divnu knjigu koji svakako morate pročitati, sad sami zavirite između korica ove knjige i otkrijte sve detalje o životu naše junakinje i ostalih likova. Ovo ovdje je samo mali, malecki dio onoga što vas očekuje kad ju uhvatite u ruke. Uživajte u čitanju, ja svakako jesam, jer treba sve silne ljubiće presjeći s jednom ovako divnom knjigom 
Osvrt napisala: Sandra Knežević
03.10.2018.

Primjedbe

  1. ISTINITA PRIČA:

    Moje ime je Mary ja sam iz Austrije, želim reći svijetu kako sam dobio pomoć od ovog velikog čarolija čarolija koji baca čaroliju za mene da se moj muž vrati i čarolija za mene da se promovira u mom uredu, a danas sam Sretan sam s mužem i moj je život odličan, moj muž je otišao 11 godina i bio je s drugom ženom dok sam patio usamljeno, kako bolno. Danas sam sada upravitelj vlastite tvrtke i moj bivši suprug se vratio k meni moleći me da mu oprostim, zbog dr. Ogundelea, dobio sam njegove kontakt podatke na internetu od druge žene koja je dijelila i njezino svjedočenje, rekao sam dr. Ogundele i će podijeliti svoje dobro djelo na internetu da bi ispričao priču na radiju, zato to i radim sada. vratio mi je supruga koji je otišao 11 godina za manje od 24 sata, on je 100% stvaran i iskren. Dakle, ako bilo tko od vas treba pomoć bilo koje vrste ja vjerujem i znam da dr. Ogundele može vam pomoći 100% riješiti i biti sretni opet poput mene. Za WhatsApp i Viber Chat: +27638836445. E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo