Preskoči na glavni sadržaj

Samo ona - Calla Negra


 

 Samo ona - Calla Negra

 
Nakladnik: Innamorata
str: 224.
Godina: 2023.
Naziv izvornika: Samo ona
Prijevod: Bez prijevoda domaća autorica

Sandra, mlada žena koja na prvi pogled ima sve, svoju malu trgovinu unikatima, jako voli slikati, prava je umjetnica, žena koja je vedra u društvu ali u sebi krije ogromnu bol. Njena jedina želja je bila osnovati svoju obitelj, muž i djeca, samo ta želja je neostvariva jer zaruke su joj propale, od vjenčanja nema ništa, a ono najbolnije nikad neće biti majka. Samo ona zna kroz što prolazi i koliku joj bol predstavlja saznanje, da nikad njene ruke neće grliti male dječje. Nije ni slutila da će joj se život preokrenuti zbog jedne narukvice koju je poklonila maloj, prekrasnoj crnokosoj djevojčici, koja joj je ukrala srce od samog početka. Vjeruje da više ikad neće tu djevojčicu i njenog predivnog oca, oni su joj se motali danima po glavi, lak ih je i naslikala po sjećaju, a to je bio okidač asistenta da je unajmi za slikanje portreta te male predivne djevojčice.

Aadil, je nakon smrti svoje voljene supruge napustio svoju zemlju, jer ga je sve podsjećalo na nju, s malenom kćerkom se preselio u Ameriku, jednostavno se nije mogao nositi s tugom i boli u svojoj domovini. Nesnosno je bogat, ipak je on jedan šeik, ali što će mu novci kad nije mogao njime izliječiti svoju ženu. Djevojčica mu je centar svijeta, ljubav koja se ne može opisati riječima, za nju bih napravio sve na svijetu, a kad posjete malu trgovinu unikatnim nakitom, i njegova djevojčica dobije narukvicu, koja je oduševi nije ni svjestan da će mu taj dan promijeniti život. Kako je Sandra pristala napraviti portret njegove kćeri, sve više vremena provode zajedno, vidi se koliko je i djevojčica voli, ali i koliko je Sandra zavoljela djevojčicu. Nije ni slutio da će mu jedna neznanka protresti tlo pod nogama, i da će ponovno početi osjećati nešto prema drugoj ženi. Samo sudbina nije bila naklonjena niti jednom, pa se udaljavaju jedno od drugoga. Ponovno će im se putevi ukrstiti onda kad najviše bude trebao pomoć. Samo je pitanje dali je Sandra spremna mu pomoći?

Tko je Sandra? Kakvu to bol krije duboko u sebi? Može li se nositi svaki dan s novim izazovima? Na koji način će joj se život promijeniti kad upozna dvoje stranaca, oca i kćer? Što osjeća prema njima? Tko je Aadil? Kako on podnosi gubitak voljene žene? Što Sandra budi u njemu? Ima li nade za njega da voli opet? Što će ih razdvojiti? A kakva tuga će ih ponovno spojiti?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Još jedna domaća autorica koja mi je zaljuljala tlo pod nogama, na tome se moram zahvaliti našoj dragoj Inni što me je potakla da ovu priču pročitam. Jedna predivna i dirljiva priča koja mi se uvukla pod kožu koju nisam prestala čitati dok je nisam pročitala do kraja, priča uz koju sam dočekala zoru. Ne sjećam se kad sam zadnji put dočekala svitanje uz knjigu, ova me je toliko uvukla u sebe da sam zaboravila gdje sam i to sam uopće. Priča uz koju sam se nasmijala, ali i bome naplakala, već se zna da ja obožavam priče koje u meni bude more emocija, jer to su za mene prave knjige, jer me izvuku iz moje tame i uvuku me u svoje svijetlo, bez obzira koliko priča bila tužna. Ja samo mogu reći da sam se ja zaljubila odmah u cijelu priču, i junake ove priče, a posebno u malu crnokosu djevojčicu koja mi je ukrala srce. Calla je napravila pravi posao, žena je ovu priču dovela na neku veći razinu, razinu da se ovom pričom našla u rangu nekih meni omiljenih stranih autora. A sad i raste samo moja ljubav prema domaćim autorima, uz par mojih omiljenih sad je i Calla na tom popisu, i dobila je još jednog vjernog obožavatelja. Moje tople preporuke za ovu predivnu i nadasve dirljivu knjigu, koju svakako morate pročitati ako još niste, a ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica.

Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

  1. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog vibera /whatsappa:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo