Preskoči na glavni sadržaj

Ritam strati - Katy Lind


 

Ritam strati - Katy Lind

Nakladnik: U izdanju same autorice
str: 317
Godina: 2023.
Prijevod: Bez prijevoda domaća autorica.

Kate mlada žena koja uživa u životu, voli ono što radi, poznata je diljem svijeta kao DJ, i to jako dobar DJ. Uživa u svom poslu ponesena ritmom glazbe koju pušta. Uživa u dobrom seksu, i nije joj strano prići muškarcu koji je privlači i s kojim želi nešto. Nikad nije imala sreće u ljubavi, doduše nije ni razmišljala baš o njoj, ona je bila žena koja živi kako želi, a kad se prvi put zaljubi ima osjećaj da hoda po oblacima. Ali ubrzo shvati da to nije ono za čim teži, i jako se razočara, i mili da više nikad neće naći ljubav, a u jednu ruku niti želi, ovo iskustvo joj je bilo dovoljno. Više nema povjerenja u muškarce, i prihvaća posao u Chicagu, a onda će upoznati njega, muškarca koji joj nudi prijateljstvo i razumijevanje. A kako provodi dosta vremena s njim počinje i osjećati nešto prema njemu, ali bori se protiv toga, samo sve se čini da je to težak posao.

Aleksandar je vlasnik popularnog kluba u Chicagu, nikad nije imao niti težio ozbiljnoj vezi, žena nije manjkalo u njegovo životu, volio je svoj klub, i slobodu koju ima. Sve dok jedne večeri ne ugleda nju, ženu koja mu zaljulja tlo pod nogama, ženu s kojom bi mogao imati sve Kate. Ali ona ne traži vezu, vidi joj u očima da ju je netko povrijedio, i samo želi biti njen prijatelj bar za sad. Ne želi je siliti na ništa, jer vidi da s njom mora ići polako. Jedan doček ove godine u Bosni, to bi mogla promijeniti, jer jednom kad ju je imao želi je zauvijek, i spreman je na sve da je osvoji. Sad je samo pitanje može li je osvojiti, na način na koji on to želi?

Tko je Kate? Tko joj je jedini oslonac u životu? Do čijeg joj je mišljenja stalo? Tko ju je povrijedio? Kako će se nositi s tim? Može li nastaviti tamo gdje je stala? Hoće li priječi preko ovakve zapreke na koju nađe? Tko je Aleksandar? Kako on utječe na ju? Mogu li njih dvoje biti prijatelji? Želi li on samo njeno prijateljstvo? Jeli Kate spremna ići dalje? Kakav će biti njihov odnos?

E TO MORATE SAMI OTKRITI 😉

Moram biti iskrena ispočetka mi se Kate nije svidjela, poželjela sam je malo prodrmati, ali kako je priča odmicala bila mi je sve draža i draža. I postala sam tim Kate, jer je tad sve krenulo u pravom smjeru, i priča se razvijala savršenim putem. Priča puna zanimljivih detalja, nesigurnosti, intriga, i da bi se na kraju završila predivnom pričom koja me iznenadila krajem. Tad da mi je Katy bila samo malo bliže mislim da bi i nju slatko i s guštom zadavila. Totalno me dokrajčila epilogom, na koji nisam bila spremna nikako, ali eto i to sam doživjela od nje da imam želju lišiti je života 😉. Sve u svemu jedna dirljiva i divna priča malo drugačije od onoga na što sam navikla od Katy, ali jako dobro napisana, i nisam mogla doći sebi okrenuvši zadnju stranicu. Moje tople preporuke, za ovu divnu i uzbudljivu knjigu koju svakako morate pročitati. A ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.

Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

  1. Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i on je rekao da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se moj muž vratio zauvijek i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog vibera /whatsappa:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo