Preskoči na glavni sadržaj

Kako steći prijatelje i naklonost ljudi - Dale Carnegie


 Kako steći prijatelje i naklonost ljudi - Dale Carnegie

Nakladnik: Egmont Hrvatska
Str: 281
Godina: 2021.
Prijevod: Saša Drach
Nisam od onih koji teže knjigama o samopomoći. Za ovu sam knjigu čula davno prije nego što mi se našla u ruci. Prvi je put objavljena davne 1937. i zasigurno je u to vrijeme bila veliki hit (prodana je u više od 15 milijuna primjeraka).
No, moram priznati da ništa nisam očekivala, a naišla sam na neke citate o kojima sam razmišljala i neke situacije za koje bih se mogla uhvatiti.
Autor koristi mudre citate filozofa i velikih ljudi kako bi objasnio svoje ideje, navodi primjere iz života uspješnih ljudi kako bi razradio svoju tezu, a također daje i upute o tome kako uključiti te savjete u naš svakodnevni život.
„Ljudi i dalje žele u osnovi iste stvari koje su oduvijek željeli.“
“Ne bojte se neprijatelja koji vas napadaju. Bojte se prijatelja koji vam laskaju. ”
U nizu kratkih poglavlja, autor iznosi filozofiju ljudske interakcije. Principi ove filozofije vrlo su jednostavni. Ljudi su sebična, ponosna i osjetljiva stvorenja. Da bismo se slagali s ljudima, moramo svoje djelovanje usmjeriti prema njihovom egu. Kako bismo učinili da nas ljudi vole, moramo ih pohvaliti, razgovarati u skladu s njihovim željama, učiniti da se osjećaju važnima te da se dobro osjećaju. Ako želimo nekoga uvjeriti, nemojmo se svađati i nikada im ne proturječiti; umjesto toga, budimo prijateljski nastrojeni, naglasimo stvari oko kojih se slažemo, natjerajmo ih da govore većinu i dopustimo im da preuzmu zasluge za svaku dobru ideju. Budimo dobar slušač, usmjeravajmo razgovor na sugovornika kako bi isti iznio ono što je njemu važno.
Ovo možda nekima zvuči dvolično, manipulativno, što su mu neki kritičari i pripisali. No, o tome prosudite sami.
„Dopustite mi da ponovim: principi poučeni u ovoj knjizi djelovat će samo ako dolaze iz srca. Ne zagovaram trikove. Govorim o novom načinu života. ”
Možda neke odbija njegov pomalo ciničan pogled na ljudsku prirodu. On vidi ljude kao sebična stvorenja koja su opsjednuta vlastitim željama; egoisti s krhkim osjećajem samopoštovanja: „Ljudi vas ne zanimaju... Zainteresirani su za sebe - ujutro, podne i poslije večere. " Ovo shvaćanje ljudske prirode čini mi se točnim.
Primjer koji me podsjetio na djetinjstvo (zaista je knjiga stara
😉
) „Napravite živahnu igru ​​iz svog učenja nudeći nekom prijatelju novčić svaki put kad vas uhvati da kršite jedno od ovih načela . ” Pa, tko to nije igrao?
Evo još jednog citata svima nama poznatog:
„Dajte drugima ono što biste htjeli da oni daju vama.“
Mi, ljudi, složena smo stvorenja; imamo različite osobnosti, temperamente, motivacije, ali kad se sve oduzme, postoje neke temeljne vrijednosti koje su slične svima nama. Naše akcije proizlaze iz onoga što želimo, žudimo za uvažavanjem, osjećajem važnosti i želimo da nas poštuju i slušaju. Ova knjiga govori da zavirimo u svoj um i učimo o sebi. Zaista je važno prvo upoznati sebe, znati što volimo. Da bismo utjecali na ljude, moramo se staviti na njihovo mjesto i na taj način pristupiti situaciji. Za to je potrebna taktičnost i strpljenje. Svaki savjet iz ove knjige je vrijedan, bez obzira na to koliko je uobičajen.
Ako želimo osvojiti prijatelje, moramo to učiniti na teži način, tako što ćemo biti svoji. A ako želimo utjecati na ljude, jedini pošten način za to je iskrenost. Knjiga nam pruža lako razumljive savjete za izgradnju i poboljšanje pozitivnih i uspješnih odnosa s ljudima u svim područjima života, knjiga koja promiče dobru komunikaciju, ljubaznost i društvene vještine za njegovanje zdravih i produktivnih radnih odnosa.
Moje tople preporuke u svakom slučaju, mislim da je ovu knjigu vrijedno pročitati.
Osvrt napisala: Sandra Knežević

Primjedbe

  1. zdravo prijatelju, zovem se Isabella Ethan, liječnica sam i imam 45 godina. Molimo pročitajte moje pravo životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ova informacija pomoći nekome tko pročita ovaj članak, u roku od dva dana obnoviti raskinuti brak i povratiti izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina veze s Ethanom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što sam mogla da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema njemu , pitao sam ga sa obećao sam svemu što sam imao, ali je odbio. Objasnio sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu vratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikada nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili djeluje, ja nisam imao izbor, ali da isprobam, poslao sam e-mail kanalu spellcaster i rekao mi je bez problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je komadić ljubavne čarolije u zrak i začudo drugi dan je bio oko 3.00 ujutro. Bivši ljubavnik me nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena što sam se javila na telefonski poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim jer me toliko voli. Bio sam tako sretan i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način ga možete kontaktirati ako vam treba pomoć možete ga kontaktirati na ovu email adresu:dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp/viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo