Preskoči na glavni sadržaj

Sve ti se vrati - Beth Duke


 Sve ti se vrati - Beth Duke

Nakladnik: Mozaik knjiga
Str: 333
Godina: 2021.
Prijevod: Aleksandra Barlović
5/5
Ronni je njegovateljica u domu za starije, voli ono što radi, ali njena želja je postati spisateljica i napisati knjigu. Na poslu upoznaje Violet, ženu kojoj nije potrebna pomoć, ali ima svoje razloge zašto je u domu, među ostaloga je i žena koja žudi za mnogo muške pozornosti. Kad Violet umre, Ronni naslijedi njeno pozamašno nasljedstvo, ali Violet je postavila uvijte kako bi Roni dobila nasljedstvo, Ronni mora napisati knjigu o Violet i njenom životu, u samo godinu dana.
Sad je Ronni uvučena u život mlade Violet i jako je opčinjena vremenom u kojem je Violet živjela.
Neodoljivo putovanje u kojem se Ronni našla puno je uzbudljivih otkrića, a neki su vezani za muškarca kojeg je Ronni poznavala kao osamdesetogodišnjaka na svom radnom mjestu. Našla se u borbi s rukopisom, žongliranjem između posla kojeg voli, novog dečka, i to samo kako bi završila knjigu na vrijeme, a tada na površinu izlaze mnoge tajne, i sve će se promijeniti. Može li se Ronni nositi sa svim što joj se nađe na putu? E tu kreće priča.....
Tko je Violet? Kakve tajne krije? Što je drži u domu za starije, ako joj nije potrebna pomoć? Tko je Ronni? Što ona uistinu želi od svog života? Zašto je naslijedila nasljedstvo pokojne starice? Što je ona točno željela od Ronni? Hoće li Ronni uspjeti ispuniti zadnju želju koju je imala Violet? Na kakvo putovanje kreće? Što će sve otkriti? Kakve to tajne izlaze na vidjelo? Zašto će se sve promijeniti?
TO MORATE OTKRITI SAMI.....
Priča koja nas vodi u davnu 1947 godinu, i mladu Violet kao srednjoškolku, i u sadašnjost, poglavlja se izmjenjuju, iz jednog stoljeća u drugo. Smiješna, vedra i čudesna priča koja će vas oduševiti, likovi koji vam se uvlače pod kožu. Knjiga koja se ne ispušta iz ruku, uzbudljiva priča koja će vas držati budnima, priča uz koju izgubite pojam o vremenu i mjestu, priča koja se jednostavno čita u dahu. Moje tople preporuke za ovu predivnu priču, koju od srca preporučujem da je pročitate, i vjerujem da nećete požaliti vrijeme koje ste poklonili čitajući ovu krasoticu, ja uistinu nisam, uživala sam čitajući je. A ovo je samo mai dio onoga što vas uistinu očekuje kad knjigu uzmete u ruke....
Osvrt napisala: Sandra Knežević

Primjedbe

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, bilo tko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je to nemoguće. Zovem se Marija Josip i dolazim iz hrvatske, ali se sa suprugom selim u Chicago USA. Sretan sam u braku s dvoje djece i lijepom ženom. Nešto se užasno dogodilo mojoj obitelji, izgubio sam posao, a supruga je napustila kuću jer se nisam mogao brinuti o sebi i potrebama. Moja obitelj. Ona i moja djeca u tom određenom trenutku. Uspio sam devet godina, nijedna me žena neće podržati da se brinem o djeci. Pokušavam poslati testove svojoj supruzi, ali ona me sprječava u komunikaciji s njom. Pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i obitelji, ali još uvijek znam da mi netko može pomoći i prijavio sam se zatim toliko prijateljima, ali me i dalje neće zvati, dok dolazi vjerni dan koji nikada u životu neću zaboraviti. Kad sam upoznao svog starog prijatelja, objasnio sam mu sve poteškoće i rekao mi je za sjajnu osobu koja mu pomaže da dobije dobar posao, tvrtka Coca Cola, i rekao mi je da piše, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u pravopis, ali ja znam odlučio je probati, a dr. Alaba me uputio i pokazao mi što da radim U sedam dana ručka čarolija. Slijedite sve upute i dobro učinite ono što je od mene tražio. Dr. Alaba, siguran sam da će sve proći u redu i da će me supruga ponovno vidjeti nakon prekrasnog posla dr. Alabe. Supruga me zove s nepoznatim brojem i izvinila se te mi rekla da joj stvarno nedostajem, a naša djeca i moja supruga se vraćaju kući. Danas vodim tvrtku Paragon u SAD-u. Preporučujem vam ako imate bilo kakvih problema, pošaljite e-poruku na ovaj {dralaba3000@gmail.com} ili na WhatsApp putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA. i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmi stvari zdravo za gotovo i to će ti oduzeti. Želim vam najbolje .......

    OdgovoriIzbriši
  2. U braku sam sedam godina bez djeteta, pa se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom, a razveo se od mene. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da nema načina da zatrudnim, to bi mi stvarno zagorčalo život. sve dok nisam naišla na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje ja prolazim, pa sam kontaktirala DR ALABU i objasnila mu. rekao mi je sve što trebam dati prije nego što je mogao odustati od čarolije da vrati mog muža, što sam i učinila, i poslao je snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio ljubavnu čaroliju. Bilo je to čudo 48 sati kasnije, moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u bilo čemu što želim. Brzo sam nazvala alabu i ispričala mu što se događa u tom trenutku, a on mi je također pripremio i poslao lijek koji je rekao da će izliječiti sve neželjene bolesti ili infekcije koje me sprečavaju da zatrudnem, a zatim me uputio o tome. kako ga koristiti prije nego što upoznam svog muža. To je nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće po cijelom tijelu, stvarno sam trudna, upravo sam 1. ovog mjeseca rodila dječaka. Obećavam da ću cijeli svijet obavijestiti o DR Alabi kako bih očuvao svoju vezu, kao i da će mi dati djecu, koju danas s ponosom mogu zvati svojom. Za svaku ženu kojoj je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješite i donesete sreću svojoj obitelji, obratite se na e-mail DR Alabe: dralaba3000@gmail.com ili kontaktirajte njegov WhatsApp/viber na ovaj broj:+1(425) 477- 2744, on je Bog poslan da vrati izgubljene ljubavnike i donese vam sreću.

    OdgovoriIzbriši
  3. Moje ime je Vanessa Kostić. Nisam znao da ljudi mogu biti tako ljubazni, nesebični i nevjerojatni sve dok mi DR ISIKOLO nije pomogao s mojim problemima u braku. Moje jedinstvo s mojim čovjekom trajalo je tek godinu dana kad smo počeli imati problema. To je bilo toliko često da sam pala u depresiju i nastavila se boriti s njom, au isto vrijeme moj je muž otišao i obećao da se više nikada neće vratiti. U tom trenutku nisam znao što da radim sa svojim životom. Morao sam nastaviti tražiti pomoć dok mi DR ISIKOLO nije došao u pomoć. Nakon što je obavio redovite konzultacije, bilo mi je jasno da je bivša ljubavnica mog muža učinila nešto da nas slomi kako bi ga mogla dobiti natrag. DR ISIKOLO mi je rekao što da radim i sa svim uvjerenjem moram dobiti rezultat nakon 2 dana. što sam poslušao i on mi je pomogao i rezultat je bio tako nevjerojatan. Sada mi se suprug vratio i začećemo svoje prvo dijete u toplini i sreći. Samo mu pošaljite poruku putem Vibera: +2348133261196 ili mu pišite putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč