Preskoči na glavni sadržaj

Dom za neželjene djevojčice - Joanna Goodman

Dom za neželjene djevojčice - Joanna Goodman
Nakladnik: Mozaik knjiga
Str: 397
Godina: 2021.
Prijevod: Dragana Grozdanić
4,5/5
Sredina je dvadesetog stoljeća u Quebecu, odnos između Francuza i Engleza se tolerira s oprezom, mlada Maggie je kćer Engleza i Francuskinje, a njen otac samo želi za nju velike ambicije, koje ni u kojem slučaju ne uključuju mladog i siromašnog Gabriela sa susjedne farme. Ali Gabriel je zarobio i uvukao se u srce mlade djevojke, što dovodi do toga da Meggie zatrudni s petnaest godina, ali njeni roditelji žele izvesti kćer na pravi put nakon što je zastranila, i prisile je da svoju kćer da na posvojenje.
Malena Elodie odrasta u jednom sirotištu, a tad se dogodi tragičan preokret, djevojčica zajedno s tisućama ostale siročadi dožive da ih sve proglase maloumnim, to je posljedica novoga zakona. Djevojčica će svoju slobodu s tog ružnog mjesta osjetiti sa sedamnaest godina kad se nađe nepoznatom svijetu, i daleko od svega onoga što je poznavala.
Maggi je u braku s poslovnim čovjekom koji žudi zasnovati obitelj, ali ne idem im od ruke, a Maggie ne može zaboraviti kćer koju je bila prisiljena dati u sirotište. Jedan slučajni susret s Gabrielom potiče je na iznimno stresnu odluku, odlučila je pronaći svoju kćer pod svaku cijenu, te im se putovi nikako ne preklapaju, sve do jednom kad se majka i kćer napokon spajaju, te razotkrivaju istinu koja im je objema bila uskraćena. Tu kreće priča....
Što to Otac Želi za Maggie? Zašto joj brani vezu s mladim Gabrielom? Što će sve morati proći kad se otkrije da je trudna? Zašto je prisiljena dati kćer? Kako se osjeća? Može li se pomiriti s tim? Kakav je njen život nakon tog događaja? Što će bi majkom i kćeri? Hoće li napokon pronaći jedna drugu?
TO MORATE SAMI OTKRITI....
Jedna uistinu predivna priča, ali i jako potresna, koja zakupi pažnji od prve stranice, bez obzira sve užase na kojima se naiđe u ovoj knjizi, na svu jadnu i nezbrinutu djecu, da imate osjećaj da vam se srce kida dok je čitate. Ja sam jako osjetljiva na teme u kojima se djeca zlostavljaju, kao u većina, vjerojatno jer sam i sama majka ti ova me knjiga jako dirnula. Nakon čitanja uistinu mi je trebalo nešto vremena da posegnem za novom knjigom, kakav je dojam ostavila ova, još i sad mi se mota po glavi i budi emocije i suze na očima čim se sjetim.. Uistinu jedna jako emotivna koja me doslovno uvukla u priču i nisam je mogla ispustiti iz ruku, iako nisam veliki ljubitelj ovakve vrste štiva, ali svi ljubitelji ovakve vrste će doći na svoje ovom knjigom... Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako pročitajte, ako još niste, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.
Osvrt napisala: Sandra Knežević




Primjedbe

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, bilo tko tko danas čita ovo svjedočanstvo trebao bi slaviti sa mnom i mojom obitelji jer je sve počelo kao šala za neke ljude, a drugi su rekli da je to nemoguće. Zovem se Marija Josip i dolazim iz hrvatske, ali se sa suprugom selim u Chicago USA. Sretan sam u braku s dvoje djece i lijepom ženom. Nešto se užasno dogodilo mojoj obitelji, izgubio sam posao, a supruga je napustila kuću jer se nisam mogao brinuti o sebi i potrebama. Moja obitelj. Ona i moja djeca u tom određenom trenutku. Uspio sam devet godina, nijedna me žena neće podržati da se brinem o djeci. Pokušavam poslati testove svojoj supruzi, ali ona me sprječava u komunikaciji s njom. Pokušavam razgovarati s njenom prijateljicom i obitelji, ali još uvijek znam da mi netko može pomoći i prijavio sam se zatim toliko prijateljima, ali me i dalje neće zvati, dok dolazi vjerni dan koji nikada u životu neću zaboraviti. Kad sam upoznao svog starog prijatelja, objasnio sam mu sve poteškoće i rekao mi je za sjajnu osobu koja mu pomaže da dobije dobar posao, tvrtka Coca Cola, i rekao mi je da piše, ali ja sam osoba koja nikad ne vjeruje u pravopis, ali ja znam odlučio je probati, a dr. Alaba me uputio i pokazao mi što da radim U sedam dana ručka čarolija. Slijedite sve upute i dobro učinite ono što je od mene tražio. Dr. Alaba, siguran sam da će sve proći u redu i da će me supruga ponovno vidjeti nakon prekrasnog posla dr. Alabe. Supruga me zove s nepoznatim brojem i izvinila se te mi rekla da joj stvarno nedostajem, a naša djeca i moja supruga se vraćaju kući. Danas vodim tvrtku Paragon u SAD-u. Preporučujem vam ako imate bilo kakvih problema, pošaljite e-poruku na ovaj {dralaba3000@gmail.com} ili na WhatsApp putem njegovog kontakta ispod +2349039885856 Hvala dr. ALABA. i dobit ćete najbolji rezultat. Uzmi stvari zdravo za gotovo i to će ti oduzeti. Želim vam najbolje .......

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč