Preskoči na glavni sadržaj

Naša mala tajna - Inna Moore/ Autor


Naša mala tajna -
Inna Moore/ Autor
5/5
Ivy ima gotovo sve posao koji voli, muža kojeg također voli, vraća se u rodni kraj kako bi zasnovala obitelj, a ono što žarko želi je dijete,ali njen muž stalno odgađa, nikad nije pravo vrijeme za dijete. U svom rodnom gradu nema prijateljica, osim najboljeg prijatelja iz djetinjstva, on zna sve njene mane i vrline, jako dobro je poznaje,ali kad krenu trzavice u njenom braku, on je njeno rame za plakanje. Donovan je spreman učiniti sve za svoju prijateljicu, jer sve mane njena muža izlaze na vidjelo, on je tu za nju kako bi je utješio i podario joj zagrljaj, lijepu riječ onda kad joj je najviše trebalo. Među njima se ne rađa eksplozivna strast, a i Donovan čuva jednu tajnu jako dugo.
Sve svoje vrijeme provodi s Donovanom,, jer on je sve u stanju napraviti za nju da bi ona bila sretna, bez obzira na posljedice, a kad joj muž nestane na neko vrijeme izvlačeći se poslom, Ivy ni ne sluti da i njen muž ima tajne koje skriva od nje, Ivy je spremna na sve kako bi ostvarila svoj cilj. Svu utjehu nalazi u svom najboljem prijatelju, koji je uvijek bio tu za nju, ne samo sad nego i onda dok su još bili djeca. Stvari će se zakomplicirati kad joj se muž vrati, a Ivy mu obznani da je napravila ono čime mu je zaprijetila. Stvari izmiču kontroli, i prava borba kreće. Ivy napokon otvara oči i shvaća kakav je njen muž manipulator i želi razvod, ali ni to neće biti lako dobiti od čovjeka koji je spreman na sve kako bi je zadržao uz sebe na ovaj ili onaj način. Samo Ivy više nema strpljenja i ne želi se odreći svojih želja i snova. E tu kreće onaj najzanimljiviji dio....
Tko je Ivy? Zašto se vraća u svoj rodni kraj? Što želi od života i svog braka? Kakav je njen muž? Zašto ne želi djecu? Kakvu tajnu krije od Ivy? Kakvu utjehu Ivy nalazi u Donovanu? Kakve on tajne skriva? Hoće li ih Ivy ikad saznati? Kako će joj najbolji prijatelj pomoći? Kakve oni osjećaje skrivaju jedno od drugoga? Hoće li se Ivy ispuniti najveća želja?
E TO MORATE OTKRITI SAMI....
Ova žena kako piše svaki put ostanem bez daha, baš svaki put me iznenadim sve boljom pričom, već neko vrijeme ne skida se s trona mojih top domaćih autora, i s pravom drži prvo mjesto na mojoj top ljestvici. Ni ovom knjigom me nije razočarala, uistinu me oduševila ovom pričom, izazvala more emocija, suze, smijeh, ali i poriv da udavim neke likove, doduše poriv za ubijanjem imala sam samo kod jednog lika, da sam mogla ikako ući u priču doslovno bi mu zavrnula vratom. To najviše volim kod naše Inne, kad njene knjige izazovu u meni more emocija, tako znam da je knjiga ona prava, i bila je. Uživala sam u ovoj priči, kao i u ostalim njenim knjigama, i ova ide na posebno mjesto na polici, na dohvatu ruke da mogu još koji put poseći za njom. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, i zaslužena ocjena za ovu knjigu je čista petica, jer malo tko me ovako obori s nogu kao naša Inna..
Osvrt napisala: Sandra Knežević



Primjedbe

  1. Bok, ja sam Lucija Marko, ovdje sam da bih cijelom svijetu prenio ovu dobru vijest o tome kako sam vratio ljubav svog supruga. Bila sam izbezumljena kad me prošli mjesec ljubav ostavila zbog druge djevojke, ali kad sam našla prijatelja koji me upoznao s liječnikom Alabom, velikim glasnikom, razgovarala sam s njim o svom problemu, kako me je suprug napustio i kako moram dobiti posao u vrlo velikoj tvrtki. Samo mi je rekao da sam došao na pravo mjesto da ću dobiti želju srca bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što bih trebao učiniti, nakon što je to učinjeno, sljedeća dva dana, moja me ljubav nazvala telefonom i rekao mi izgovore da živim prije sada, a sljedeći tjedan nakon što me ljubav zvala da molim za oproštenje, bila sam pozvan na razgovor u moju omiljenu tvrtku, morao sam raditi kao nadzornik. Tako sam sretna i shrvana da moram reći cijelom svijetu o tome kako mi dr. Alaba pomaže da dam svom srcu deseir. Doktor Alaba stručnjak je za sve vrste uroka i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu pomoć, obratite se dr. Alabi na sljedeću e-adresu: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem Whatsappa: +2349071995123. želim ti sve najbolje

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretna vam svima nova, vrlo sam zahvalna DR ALABI na onome što je učinio za mene, isprva sam mislila da je to prevara i također razmišljam da li radim ispravno, ali kad sam odlučila da mu se obratim, rekla sam mu moj problem koji ga je nasmijao i rekao da će sve biti u redu u roku od 48 sati pa sam odlučio probati gdje sam ga kontaktirao, rekao mi je da bih trebao ukloniti sve što sam naučio iz svog uma i biti sretan, stvarno neki dan sam upravo dobio poziv osobe koja plače tada sam odlučio pitati s kim razgovaram i nazvao ga Richard. Bio sam šokiran, pitao sam ga što se dogodilo rekao je da mu je stvarno žao zbog onoga što mi je učinio u posljednje 3 godine jer je otišao sam. Da bih mu trebao oprostiti što je to nadoknadio. Tada sam rekao neka pređe preko onoga što je učinio kao što je i došao, kupio mi je novi automobil i rekao da bih trebao imati pristup njegovom računu na vrhu kako bih dokazao da me nikada neće napustiti ni zbog čega što smo sada kupili zajedno ćemo proslaviti ovaj Božić u bilo koja zemlja po mom izboru, za koju se pripremamo. Sad smo zajedno i on ne može bez mene prijatelja. Tako sam sretna što mi je dr. ALABA vratio sreću u život. I kunem se da sam u svom životu DR ALABA čovjek od povjerenja da mu se možete obratiti na njegov privatni e-mail: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349071995123.........

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo