Preskoči na glavni sadržaj

Neželjena pošta - Kendall Ryan

   


Neželjena pošta -
Kendall Ryan
Nakladnik -
24sata Knjige
S engleskoga prevela: Julijana Jurković-Ravić
5/5
Peyton je mlada i polovna žena koja vodi vlastiti posao, spremna je na sve da se probije, što joj i uspijeva, ima zakazan sastanak s potencijalnim novim poslovnim partnerom. Dok se priprema za sastanak na njen mobitel stiže poruka s nepoznatog broja, kad je otvorila ostala je u šoku, zbog čega bi ona dobila takvu poruku, sigurno je došlo do neke zabune, jer ne vjeruje da se netko htio našaliti s njom. Doznaje ime autora poruke, koji se ispričava, jer ta poruka nije bila namijenjena njoj, razmjene par poruka, i Peyton nastoji zaboraviti što je dobila, ali ne ide joj iz glave ono što je vidjela. A nije ni svjesna da će uskoro upoznati i autora poruke glavom i bradom.
Očito se sudbina poigrala s njom, jer njen novi potencijalni poslovni partner je upravo Josh, mladi muškarac koji joj je slučajno poslao poruku bar on tako misli. Njihov susret sasvim uredu dok oboje ne skuže tko su ustvari, nelagoda je prisutna, ali ne samo nelagoda nego i privlačnost je ogromna. Iako su oboje svjesni da ne mogu imati ništa jedno s drugim zbog posla, ne mogu si odoljeti, i stvari se mijenjaju, oboje žele ono što ne mogu imati, ali ipak se dogode stvari koje bi ih mogle razdvojiti. Peyton ne može protiv sebe i svojih osjećaja, kao ni Josh, ali kad sve postane očito okolini stvari bi se mogle jako zakomplicirati, i Payton bi mogla izgubiti puno toga. Tu kreće njihova priča.
Tko je Peyton? Kakvim se poslom bavi? Što želi postići? Kakvu poruku to ona dobiva? Zašto baš ona? Što je u poruci? Zašto je ostala šokirana? Što će se dogoditi kad otkrije da je njen novi poslovni partner glavom i bradom autor poruke koju je dobila? Kakav će biti njihov odnos? Do kakvih komplikacija dolazi nakon što se Josh i Payton sprijatelje? Kakve osjećaje gaje jedno prema drugom.
TO MORATE OTKRITI SAMI...
Već netko vrijeme čitam knjige koje je napisala Rayan, knjige koje su prevedene kod nas, i moram priznati da sam se totalno zaljubila u njen način pisanja, ali i u njene predivne likove, jake i samouvjerene žene i pametne, zgodne mačo muškarce. Njeni likovi kao i priče oduzimaju dah, štivo koje te totalno obuzme, uz koje zaboraviš na sve oko sebe i surovu stvarnost, knjige koje te odvedu na predivno putovanje ljubavi i jake privlačnosti među likovima, koji na svojem putu do onog bitnog moraju naići i na poneku zapreku na svom putu. Rayan me i ovom knjigom totalno oduševila, jednostavno kad se uvučem u priču ne mogu odoljeti a da je ne pročitam do kraja što prije da otkrijem što je sljedeće. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu, kao i za ostale priče ove spisateljice koja zna što njeni čitatelji vole i to im daje, uživala sam u svakom slovu, riječi, rečenice i stranice koju sam pročitala. Nadam se da će i vas oduševiti jednako kao i mene, jer ovo je knjiga koja zaslužuje čistu peticu.
Osvrt napisala: Sandra Knežević.
 

Primjedbe

  1. Sretna vam svima nova, vrlo sam zahvalna DR ALABI na onome što je učinio za mene, isprva sam mislila da je to prevara i također razmišljam da li radim ispravno, ali kad sam odlučila da mu se obratim, rekla sam mu moj problem koji ga je nasmijao i rekao da će sve biti u redu u roku od 48 sati pa sam odlučio probati gdje sam ga kontaktirao, rekao mi je da bih trebao ukloniti sve što sam naučio iz svog uma i biti sretan, stvarno neki dan sam upravo dobio poziv osobe koja plače tada sam odlučio pitati s kim razgovaram i nazvao ga Richard. Bio sam šokiran, pitao sam ga što se dogodilo rekao je da mu je stvarno žao zbog onoga što mi je učinio u posljednje 3 godine jer je otišao sam. Da bih mu trebao oprostiti što je to nadoknadio. Tada sam rekao neka pređe preko onoga što je učinio kao što je i došao, kupio mi je novi automobil i rekao da bih trebao imati pristup njegovom računu na vrhu kako bih dokazao da me nikada neće napustiti ni zbog čega što smo sada kupili zajedno ćemo proslaviti ovaj Božić u bilo koja zemlja po mom izboru, za koju se pripremamo. Sad smo zajedno i on ne može bez mene prijatelja. Tako sam sretna što mi je dr. ALABA vratio sreću u život. I kunem se da sam u svom životu DR ALABA čovjek od povjerenja da mu se možete obratiti na njegov privatni e-mail: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349071995123

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretna vam svima nova, vrlo sam zahvalna DR ALABI na onome što je učinio za mene, isprva sam mislila da je to prevara i također razmišljam da li radim ispravno, ali kad sam odlučila da mu se obratim, rekla sam mu moj problem koji ga je nasmijao i rekao da će sve biti u redu u roku od 48 sati pa sam odlučio probati gdje sam ga kontaktirao, rekao mi je da bih trebao ukloniti sve što sam naučio iz svog uma i biti sretan, stvarno neki dan sam upravo dobio poziv osobe koja plače tada sam odlučio pitati s kim razgovaram i nazvao ga Richard. Bio sam šokiran, pitao sam ga što se dogodilo rekao je da mu je stvarno žao zbog onoga što mi je učinio u posljednje 3 godine jer je otišao sam. Da bih mu trebao oprostiti što je to nadoknadio. Tada sam rekao neka pređe preko onoga što je učinio kao što je i došao, kupio mi je novi automobil i rekao da bih trebao imati pristup njegovom računu na vrhu kako bih dokazao da me nikada neće napustiti ni zbog čega što smo sada kupili zajedno ćemo proslaviti ovaj Božić u bilo koja zemlja po mom izboru, za koju se pripremamo. Sad smo zajedno i on ne može bez mene prijatelja. Tako sam sretna što mi je dr. ALABA vratio sreću u život. I kunem se da sam u svom životu DR ALABA čovjek od povjerenja da mu se možete obratiti na njegov privatni e-mail: dralaba3000@gmail.com Također ga možete WhatsApp dobiti na +2349071995123

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo