Preskoči na glavni sadržaj

Sjaj koji ne tamni - Elle Casey




Sjaj koji ne tamni - Elle Casey, Novelist
U izdanju : Mozaik knjiga - čitam i lajkam ( Ožujak 2017 )

Andie Marks, mlada i uspješna odvjetnica, koja se sigurnim korakom diže prema vrhu svoje karijere, karijera joj blista. O svom privatnom životu vodi detaljne planove, koje želi postići do svoje trideset i pete godine. Samo ti planovi nekako joj klize iz ruku, nije sve onako kako je ona zamislila, mašta o udaji i zasnivanju obitelji, ali i za to joj je potreban savršen muškarac. Kojeg ona ne nalazi, svi muškarci u njenom životu su je samo iskorištavali.
Jedan ludi vikend u Las Vegasu njen će život okrenuti naopako, tamo naime upoznaje predivnog kauboja, koji ju ostavlja bez daha. Zgodan kauboj s kojim provede savršenu noć u svom životu, potaknut će je da mašta o savršenstvu svoje budućnosti. A ono što učine u Vegasu ostaje u Vegasu, sutra dan ujutro Andie se pola toga ne sjeća, jer je bila poprilično pijana. Vraća se svom užurbanom životu, karijeri, te se nakon nekog vremena zaruči i priprema vjenčanje. Jedan detalj koji nije predvidjela vratit će je u prošlost i natjerati je da ponovno potraži svog savršenog kauboja. A ono po što je došla razljutit će Macka i on je odbije, njen se zadatak učinio puno težim nego je mislila. E sad kreće igra mačke i miša, i kidanje živaca ;)
Gavin MacKenzie, mladi rančer kojem je njegov obiteljski ranč na prvom mjestu. Nema vremena za provode i ljubavne avanture, svako svoje slobodno vrijeme boravi na konju i obilazeći imanje. Njegov život nikom nije zabavan a najmanje njegovom bratu Ianu, koji čini sve da brata malo rastrese. Tako ga poziva da se pridruži momcima i proslave Ianovu momačku večer u Las Vegasu.
Na tom putovanju njegov će se život okrenuti na glavačke, kad upozna predivnu mladu ženu Andie, s kojom provodi strastvenu noć. I učini ono što nije mislio da bi mogao učiniti. Nije se nadao da će se ikad moći zaljubiti, i to baš tako u neku ženu na prvi pogled. Nakon što provede strastvenu noć s Andie i učini ono što su učinili, ujutro se njegovoj dragoj gubi svaki trag. Mack rastužen vraća se kući, nikome ne govoreći što je učinio, te pati u tišini. Njegova tuga ali i nježnost isplivati na površinu, kad se dvije godine poslije Andie pojavi na njegovom ranču. Zahtijevajući da se razriješi događaj koji se desio dvije godine prije. Mack ne želi ni slušati njene prijedloge i svaki odbija, užasno mu je drago što ponovno vidi ženu koju voli, ali i strašno ga ljuti činjenica zbog koje je ona potražila Macka nakon dvije godine. Tu sad počinje onaj najzanimljiviji dio priče :)
Što su to Andie i Mack napravili u Vegasu? Zašto je ona nestala jutro poslije? Zbog čega se Andie dvije godine poslije nalazi na Mackovom imanju? Što želi od njega? Kako on reagira kad je ponovno vidi? Što je sve spreman napraviti da bi zadržao ženu koju voli? Kako završava njihova priča?
TO SVE I JOŠ PUNO TOGA ZANIMLJIVOG MORATE OTKRITI SAMI ;)
Kakvu sve zavrzlamu mogu učiniti mladi ljudi, krije se upravo u ovom predivnom ljubavnom romanu. Jako zanimljiva, uzbudljiva i nadasve duhovita priča o ljubavi na prvi pogled. Dali je to uistinu moguće? Zaljubiti se na prvi pogled :) Očaravajuće štivo koje te mani svojom radnjom, i ne ispušta se lako iz ruku, predivna priča u kojoj sam uživala, ali i na momente se ljutila na glavnu junakinju zbog njene tvrdoglavosti :) U momentima sam joj tako rado htjela zavrnuti vratom što toliko muči našeg glavnog junaka, jer mi žene stvarno znam zadati glavobolje voljenom muškarcu :)Život ne bi bio tako zanimljiv da je sve savršeno. Kraj ove predivne priče očarat će svakog ljubitelj, dobrog ljubavnog romana, a vjerujte mi ovo je takav roman koji očara svoje čitatelje. Moje tople preporuke za ovu prekrasnu ljubavnu priču, zavirite u svijet naših glavnih junaka i otkrijte njihovu zanimljivu priču. Vjerujem da će i vas očarati kao i mene :)
Osvrt napisala: Sandra Knežević
24. Svibanj 2017.

Primjedbe

  1. Pozdrav, želim podijeliti svoje divno svjedočanstvo. Nakon što sam godinama bio u vezi s mužem, raskinuo je sa mnom, učinio sam sve što je bilo moguće da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga želio zbog ljubavi koju imam za njega sam ga molio sa svime, davao sam obećanja, ali on je to odbio. Prijatelju sam objasnio svoj problem i ona mi je predložila da se radije obratim čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao izbora nego da ga isprobam, poslao sam e-poštu kotača pravopisa, a on mi je rekao da nema problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti meni prije tri dana, bacio je čaroliju i iznenađujuće je drugi dan, bilo je oko 16 sati. Bivša me zvala, bila sam toliko iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao bilo je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim, da me toliko voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu tako smo ponovno počeli sretno živjeti zajedno. Otada sam obećao da ću svima koji znam da imaju problema u vezi biti od pomoći takvoj osobi upućujući ga ili jedinog pravog i moćnog kaluđera pravopisa koji mi je pomogao oko mog vlastitog problema. email: doctorosagiede75@gmail.com ili WhatsApp na +2349014523836 ili Viber na +2349014523836 možete mu poslati e-poštu ako vam je potrebna njegova pomoć u vezi ili bilo kojem drugom slučaju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo