Preskoči na glavni sadržaj

Zemlja zime - Rae Meadows


 

Zemlja zime - Rae Meadows

Nakladnik: Znanje
str: 315.
Godina: 2023.
Naslov izvornika: WINTERLAND
Prijevod: Ružica Matić

Djevojčica Anja, živi u malom Sibirskom mjestu, gdje sunce jako rijetko prodire, a hladnoća je surova, Anja živi s ocem, jer je njena majka netragom nestala i za sobom ostavila ranjivu kći i shrvanog supruga. Anjin život nije lak, živi tihim životom s ocem u gorskom djelu Sibira, njihovo mjesto je zagađeno od silnih rudarenja bakra, gdje joj i otac radi, sve nekako djeluje nestvarno, sune im sja samo od kraja svibnja pa sve do kraja srpnja, a surova hladnoća ih okružuje sve ostale mjesece. Anja baš ne vjeruje ljudima, jedina osoba kojoj vjeruje je susjeda Vera, starica koja je preživjela neopisive strahote logora.

Ono što Anja ne zna je da su Vera i njena majka također bile prijateljice, i da starica možda zna ponešto o nestanku Anjine majke. Anja je vrsna gimnastičarka i niže uspjehe u gimnastici, Anja je naslijedila odd majke gracioznost u atletici, ipak je njena majka bila vrsna balerina, te Anja slijedi stope svoje majke, ali nije sve bajno i sjajno kako se čini, naići će ona na mnoge prepreke. Jer ona i kad je ozlijeđena mora trenirati i natjecati se, ono što vidi oko sebe baš joj nije legne dobro, jer djevojke oko nje padaju u nemilost, i Anja ubrzo shvaća da i zbog najmanje pogreške može izgubiti sve. E sad je pitaja hoće li se ona izboriti za sebe, ili također pasti prije nego što je mislila?

Tko je Anja? Što se dogodilo njenoj majci? Dali ih je ona svojevoljno napustila? Tko je Vera? Što je ta žena sve preživjela? Zna li ona uistinu nešto o nestanku Anjine majke? Može li se Anja nositi sa surovom stvarnošću Sovjetskog saveza? Hoće li se izboriti za sebe i svoj opstanak?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Jedna dirljiva i jako dobro napisana priča o djevojčici koju život nije niti malo mazio, a tek dolazi ono što mi je totalno oduzelo dah, i što sam čitala dalje i bez obzira na more suza, nad jadnom djevojčicom, navijala sam za nju svim srcem. Jer što je pretrpjela ta djevojčica, ne može vas ostaviti niti malo ravnodušnim, jer stvarno bi čovjek morao biti od kamena da ga ne dirne ova priča. Priča koja nas vodi u surov kraj, i još suroviju sudbinu likova ove priče, priča koju je autorica tako pomno opisala da sam se oduševila radnjom iako je uz čitanje proliveno dosta suza. Ja sam slaba na djecu, kao i većina na, tako da me sudbina Anje često rasplakala. Divna knjiga koja je idealno štivo za ove duge zimske dane, ali vas upozoravam pripremite si hrpu maramica. Moje tople preporuke za ovu divnu i dirljivu priču koju svakako morate pročitati, a ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje.

Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov, What ili VIBER s ovim brojem (+447307347648). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo