Preskoči na glavni sadržaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor


 

  Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

Wattpad story

Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo.

Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samopouzdanje u sebe samu. Dante je miran povučen brat, koji ne pokazuje osjećaje, koji je ozbiljan i poslovan čovjek, ali i njemu je Erin zapela za oko, dok se njegov brat otvoreno upucava Erin, on je više igrač toplo hladno. Obojica gaje osjećaje prema Erin ali samo Erin zna koji joj se brat uvukao pod kožu i njeno ranjeno srce. Svjesna je da bi svojim postupkom mogla povrijediti jednog od braće, ili ih okrenuti jednog protiv drugoga, a to joj nije želja. Svoju vezu skriva kao zmija noge. Samo je pitanje koji od braće joj je ukrao srce?

Tko je ustvari Erin? Zašto želi otići što dalje od kuće? U kakvom je to hotelu dobila posao? Kakav je njen odnos s braćom Adamov? Koji brat joj je ukrao srce? Zašto skrivaju vezu? Hoće li se njihova tajna otkriti? Kako će to završiti?

E TO MORATE OTKRITI SAMI 😉

Na ovu priču sam naišla slučajno, jer znam da je naša Inna povukla sve svoje priče s Wattpada, ali kad sam ovu otkrila ostala sam zapanjena, nije u pisala sama naravno ona i Leizer su ovu priču tako dobro osmislile. Tako dobro upakirale, da sam ostala bez daha, a kako znam način Inninga pisanja znala sam da me čeka ugodno iznenađenje, ali priznajem da sam dok sam je čitala nju davila svojim komentarima. Njene jedine riječi su mi bile sve ćeš vidjeti na kraju, i bila je u pravu, sve sad vidjela na kraju, toliko sam suza prolila uz ovu priču da su me moji doma blijedo gledali, kao da sam skrenula. Ali i tako me slatko nasmijala, da sam i od smijeha zaplakala. Drage moje cure ovim ste me osvojile do kraja, Inna ti ionako znaš što si ti meni od samog početka našeg poznanstava i to se nije promijenilo već godinama, to ti ni ne moram naglašavati je sve znaš. Leizer sam tek nedavno otkrila i moram priznati da žena piše fenomenalno, i zahvalna sam jednoj dragoj frendici što mi je preporučila upravo Leizer jer su me i njene priče oduševile, i sad sam u potrazi da skupim sve Pokemone i ove autorice 😉 Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu priču, za koju se iskreno nadam da će jednoga dana u skoroj budućnosti dobiti i svoje tiskano izdanje. Ovo je samo maleni dio onoga što se uistinu nalazi između stranica ove savršene priče koju svakako morate pročitati ako još niste.

Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč