Preskoči na glavni sadržaj

Vitez užitaka - Margaret Mallory


 Vitez užitaka - Margaret Mallory

Nakladnik: Mozaik knjiga
str: 346
Godina: 2022.
Prijevod: Mladen Jurčić
Lady Isobel Hume vješta je mačevalica koja pomno bira svoje bitke. Nadala se da će joj njezin status udovice konačno donijeti slobodu koju je tako dugo željela. Ali to se neće dogoditi i sada, ponovno suočena s nekoliko opcija, pristaje izvršiti svoju dužnost kada kralj odredi da se uda za francuskog plemića kako bi osigurala politički savez. Ali tad upoznaje vraški simpatičnog i zgodnog Stephena Carletona, koji joj zarobi srce, te je u iskušenju da prekrši zavjete dane zaručniku, kralju i svojoj zemlji.
Stephen uživa u društvu brojnih obožavateljica, ali kad upozna Isobel, sve ostale gube svoju privlačnost. Provode dosta vremena zajedno, ali on je svjestan da je ona obećana drugom muškarcu, iako u njemu budi nježne osjećaje, s kojima se ne zna nositi. Ona upoznaje svog zaručnika koji je također jako privlačan, ali ne kao Stephen o kojem stalno razmišlja. Ali kad se sve zakomplicira i ona se nađe u opasnosti, Stephen je spreman na sve da je spasi i dokaže da je više od viteza užitaka, i da ljubav može pobijediti sve. Ono najinteresantnije upravo kreće.
Tko je Isobel? Zašto je život nije mazio? Zašto je konačno odahnula kad je postala udovica? Dali uistinu nema sreće u životu? Kako se nosi sa svojom sudbinom? Kako će gledati na svog zaručnika kad ga upozna? Može li on zamijeniti ono što joj je u srcu već? U kakvoj opasnosti će se naći? Kako će Stephen reagirati ne samo na nju nego na cijelu situaciju? U kakvoj će se opasnosti naći?
TO MORATE OTKRITI SAMI 😉
Mallory uistinu zna kako osvojiti svoje čitatelje, njene priče su izuzetno napete, predivno opisane, a likovi izuzetni, iako naravno nekad nas izbiju iz takta svojim tvrdoglavim ponašanjem. Ni ova knjiga nije iznimka, bilo je momenata kad sam neke od likova uistinu htjela skratiti za glavu, ali opet uživala sam u svakoj pročitanoj stranici. Zanimljiva i intrigantna priča koja osvaja od samog početka, upravo zato uživam čitajući ovakve priče, priče koje me osvoje od samog početka. Oduševili su me Stephen i Isobel, cijela njihova priča. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu priču koju svakako morate pročitati. A ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje kad otvorite ovu knjigu.
Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi, kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam prolazila pa sam ga kontaktirala na (dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu, Rekao mi je da sve treba biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč