Preskoči na glavni sadržaj

Pravila igre - Tamara R. Tara


 Pravila igre - Tamara R. Tara

Wattpad
Ovo je jedna burna ljubavna priča, priča na koju sam prolila more suza, ali sam uživala u svakom slovu, svakoj stranici. Ovo je priča koja uistinu drži pažnju od samog početka pa sve do kraja, glavni junaci ove priče su Nikol i Kristian, koji se na prvu sreću slučajno, ali Kristian zna tko je Nikol, i nije tu kako bi je upoznao, već kako bi se osvetio, zbog djela njenog brata. Kristian ni ne sluti da je ona kriva sestra kojoj se želi osvetiti, jer Nikol nije ona koju traži, ali on je spreman se osvetiti, i zavodi Nikol, i u njoj budi duboke osjećaje, Nikol malo po malo zavoli Kristiana provode sve više i više vremena zajedno sve je savršeno, prava idila, a tad joj on ruši cijeli svijet, a njen jedini grijeh je što se u njega zaljubila.
Nikol ne zna što ju je snašlo kad je Kristian odbaci, ali njegovoj osveti tu nije kraj, zadaje joj posljednji udarac, udarac od kojeg se neće moči tako lako oporaviti, svi njeni snovi, nade, osjećaji bačeni su u vodu, a Nikol postaje hodajuća ljuštura. Njihova priča upravo kreće, pripremite se jer postaje sve uzbudljivije.
Hoće li Nikol ikad moći oprostiti Kristianu? Zašto joj se želi uopće osvetiti? Kako ona vidi budućnost? Što će se dogoditi kad se otkrije istina?
TO MORATE SAMI OTKRITI....
Uistinu sam želje Kristiana zadaviti golim rukama, a opet kako je priča odmicala počeo mi se sviđati, premda sam još uvijek bila jako ljuta na njega, razumjela sam njegov poriv za osvetom iako je to bilo usmjereno na potpuno nevinu osobu, i svoj bijes je iskalio na krivoj osobi. Predivna priča, Tara je za mene pravo otkriće, zahvaljujući jednoj dobroj vili koja mi je šapnula za ovu mladu i talentiranu spisateljicu. Ne mogu ni opisati koliko mi se priča svidjela još uvijek sam pod takvim dojmom da već netko vrijeme nisam ostala tako iznenađena. Priča koja me oborila s nogu totalno, priča uz koju sam se toliko naplakala, priča koja me ostavila bez daha, jednom riječi obožavam ovu priču, naravno nisam stala samo na njoj nastavila sam čitati dalje što je ova mlada autorica napisala, i koliko mi je poznato izdala je samo jednu knjigu, a ja ovu jedva čekam u papirnatom obliku i nadam se da je ima namjeru izdati.... Ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje..Moje najtoplije preporuke..
Osvrt napisala: Sandra K.

Primjedbe

  1. Kako sam vratila svog razvedenog muža uz dobru pomoć ljubavne čarolije dr. Alabe Moje ime je Shira elijah. Kad sam pročitao svjedočanstvo na internetu o tome kako dr. Alaba, najsjajniji i najmoćniji bacač uroka, pomaže vratiti muža koji se razvodi, LJUBAVNIKA. Pitao sam se kako to može biti istina, jer su me mnogi u prošlosti iznevjerili bez ikakvog rezultata. Samo sam pustio post i krenuo po forumu. Na moju obavijest opet ispod, neka osoba je objavila i rekla provjereni bacač uroka. Nakon što je pročitala poštu, bio je to isti muškarac dr. Alaba o kojoj je govorila. Tako da nemam izbora nego stvarno provjeriti kako on radi. Bila sam potpuno shrvana kad me napustio moj voljeni muž. Kao da je cijeli moj svijet nestajao u tuzi i boli. Znam da zvuči čudno, ali od svih čarolija koje sam kontaktirao, on je jedini koji je na mene ostavio dojam da sam toliko istinita i pouzdana. Više od njegovih riječi, vratio je mog muža i ostvario sve moje želje. Sada je vjeran, pazi na mene, svake nedjelje me nudi cvijećem, a često idemo u kino i restoran. moj muž je došao k meni i ispričao se za nepravdu koju je učinio i obećao da to više nikada neće učiniti. Od tada se sve vratilo u normalu. Moja obitelj i ja ponovno živimo sretno zajedno. Zauvijek ću biti zahvalan što sam svoj život pretvorio iz pakla u raj! vjerujem da tko god treba pomoć treba mu doći po pomoć. Neka te Bog i dalje koristi da spasi raskid. Svi koji imaju bračne probleme, probleme s razvodom, izgubljenog ljubavnika ili bilo kakve probleme u vezi, možete mu se obratiti (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučila sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni pravopisni kotačić. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo