Preskoči na glavni sadržaj

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna -
Inna Moore/ Autor
r & Kiki Knox
Str: 300
5/5
On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek.
Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problemu Stela želi jedno, Damir drugo. Neće biti lako osobito njoj, ali još kad se osjećaji počnu miješati sa strasti, Steli će sve biti još kompliciranije, ali ne i Damiru, jer on zna što želi i treba.. A problemi se samo nižu, i kompliciraju život. Hoće li sve biti onako kako su željeli, ili sudbina ima svoj plan za njih. Njihova bitka upravo kreće....
Tko je Damir? I što želi od života? Tko je Stela? Što je njoj prioritet? Što će spojiti to dvoje mladih ljudi? Jesu spremni na to? Kako će riješiti svoj problem? Može li ljubav biti jača od bilo koje zapreke? Koliko će im trebati da shvate neke stvari? Što će im se naći na putu sve? Mogu li se nositi s tim?
TO MORATE OTKRITI SAMI....
Evo Zašto ja volim ovu ženu, jer me nasije, rasplače, natjera da poželim nekoga zadaviti, tako je u svakoj njenoj knjizi, Tatica me očarao i obožavam tu priču, ali Pogrešna me bacila totalno na koljena, obožavam svako slovo, riječ, stranicu ove knjige. Cure su odradile pravi posao, i nadmašile sva moja očekivanja, nadam se da će ovo biti serija o ostalim klipanima koji se spominju u ovoj knjizi. Knjiga me totalno oduševila, i moja draga Inna je još jednom potvrdila onaj No1 na top ljestvici najboljih autora, ta žena može ići rame uz rame s Garwood, Phillips, Roberts itd... Ženo moj naklon do poda, jer ova priča je nešto što ostavlja bez daha, i čita se u jednom tom istom dahu. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati ako još niste. Nadam se da će te uživati u njoj jednako kao i ja, je ja sam uživala, i doslovno je progutala u par sati.
Osvrt napisala: Sandra Knežević

Primjedbe

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem +1(425) 477-2744. Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč