Preskoči na glavni sadržaj

Više od svega - Natasha Anders


 Više od svega - Natasha Anders

izdanju: Stilus knjiga

S engleskoga prevela: Leona Lukareva

Tina je mlada djevojka koja ima sve, rođena je u bogatoj obitelji, ali jedno od uvijek želi a to je Harris, iako zna da kod njega nema nikakve šanse. Ali sve se mijena jedne noći na proslavi njegova rođendana, završavaju u krevetu, noć koju provode zajedno za Tinu e savršen, san koji se ostvario, Harris ne da ju je pogledao već je bio s njom, ali ujutro slijedi hladan tuš, kad Tina čuje zlobne komentare na svoj račun od njegovih prijatelja, te bježi glavom bez obzira. Deset godina nastoji ga izbjeći, njen život se skroz promijenio od te noći Tina nosi u sebi samo tugu i boli slomljena srca.

Od tad nema sreće, premda i dalje je Harris jedini muškarac kojeg želi, a kad ga sretne srce joj se stegne zbog svega što je imala i izgubila. Tina i dalje čuva mračnu tajnu koja joj je slomila ne samo srce nego i njenu dušu ostavila oštećenom, ali nakon te noći ne želi da itko zna što se dogodilo, nitko pa ni njena najbolja prijateljica. Ali sudbina ima druge planove za nju, koliko god da izbjegava Harrisa on je uvijek tu, Harris joj se želi približiti, ali ona ga stalno odbija, ikako mu neke stvari nisu jasne, jer vjeruje da Tina još nešto krije od njega, a on je spreman na sve kako bi joj se približio i raščistio prošlost, kako bi oboje imali svijetlu i sretnu budućnost. Tina je tvrd orah, ali njena ljuska u njegovoj blizini polako puca i predaje se polako. Njihova priča upravo kreće.

Što se desilo Tini da je postala zatvorena? Kakav je život vodila prije noći provedene s Harrisom? Što je toliko potreslo Tinu? Što ju je povrijedilo da više nije ista? Kako će reagirati na Harrisa kad joj se ponovno nađe u blizini? Kakvu tajnu čuva zadnjih deset godina? Jeli spremna je otkriti? Može li Harrisu pružiti drugu šansu? Jeli spremna sve zaboraviti i oprostiti? Može li ikad oprostiti?

TO MORATE OTKRITI SAMI.....

Priča o gorko-slatkoj žudnji dvoje ljubavnika koji žele turobnu prošlost zamijeniti sa svijetlom budućnosti.. Može li se uistinu sve oprostiti? Ova uzbudljiva i zanimljiva knjiga vodi nas kroz priču mlade žene koja nije spremna oprostiti voljenoj osobi što ju je tako jako i bolno povrijedila. Priča o dvoje mladih ljudi koji se kroz život bore s vlastitim problemima, tugom, boli, izdajom, ali svejedno su spremni na sve kako bi došli do svog cilja na ova ili onaj način.. Predivna priča koja me nije ostavila ravnodušnom, izmamila mi suze na oči, i pronašla sam sebe i nekim dijelovima priče, jer gubitak bilo koga bližnjeg užasno boli, i totalno sam proživjela ovu priču, i shvaćala bol koju osjeća Tina... Uživala sam čitanju ove predivne priče, iako su me kad kad glavni junaci dovodili do ludila. Moje tople preporuke za ovu predivnu knjigu koju svakako morate pročitati, ovo je samo mali dio onoga što vas uistinu očekuje...

Osvrt napisala: Sandra Knežević

18.09.2020.

Primjedbe

  1. Molimo pročitajte i također se obratite dr. Alabi ako vam je potrebna snažna ljubavna čarolija da biste popravili vašu prekinutu vezu.
    Razvela sam se od muža kad sam bila šest mjeseci trudna s drugim djetetom. Stalno se svađamo i svađamo od dana začeća našeg prvog djeteta, od njega više nema ljubavi ni povjerenja, pa se razveo od mene. I sve to vrijeme, pokušavao sam ga na različite načine vratiti natrag, pokušao sam s nekim drugim pravopisnim kotačićima ovdje u hrvatskoj, ali nitko od njih nije mi mogao vratiti Paula. Samo mi je dr. Alaba zajamčio hitnu čaroliju 48 sati i uvjerava me da će moj suprug opet biti sa mnom. Pišem vam kako bih vam zahvalio i zahvaljujem vam što ste održali moja obećanja i iskoristili vaše nadarene i velike moći kako biste ga doveli kući. Oduševila sam se kad sam saznala da ste se specijalizirali za ponovno okupljanje ljubavnika. Hvala vam gospodine što ste mi pomogli u najgorim vremenima mog života, što sam bio tako sjajna čarolija za magiju i što ste mi dali ljubavnu čaroliju koja mi je donijela toliko radosti u braku. Suprug se vratio i obećavam da me više nikada neće napustiti. Ako sumnjate u njegovu sposobnost, vjerujte mi. Trebali biste riskirati. Isplati se na načine koje nikada niste mogli zamisliti. Ako ste u ovom trenutku u pravu i trebate snažnu i hitnu ljubavnu čaroliju za obnavljanje nekadašnjeg ljubaznog kontakta s DR ALABOM, on je jedini odgovor za vraćanje vaše narušene veze ili braka. dralaba3000@gmail.com Također možete poslati Whatsapp na + 2349071995123Trebali biste riskirati. Isplati se na načine koje nikada niste mogli zamisliti. Ako ste u ovom trenutku u pravu i trebate snažnu i hitnu ljubavnu čaroliju da biste obnovili nekadašnji ljubazni kontakt s dr. Alabom, on je jedini odgovor za vraćanje vaše narušene veze ili braka. dralaba3000@gmail.com Također možete poslati Whatsapp na
    +2349071995123 Trebali biste riskirati. Isplati se na načine koje nikada niste mogli zamisliti. Ako ste u ovom trenutku u pravu i trebate snažnu i hitnu ljubavnu čaroliju za obnavljanje nekadašnjeg ljubaznog kontakta s DR ALABOM, on je jedini odgovor za vraćanje vaše narušene veze ili braka. e-adresa: dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirajte na whatsapp: +2349071995123

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo