Preskoči na glavni sadržaj

Jason - Ana Balen


 

 Jason - Ana Balen

Nakladnik: Naklada Calliope
str: 154.
Godina: Travanj 2024.
Naslov izvornika: JASON
Prijevod: Biljana Rekić

Jason je slavni bek kojeg želi svaka slobodna žena, osmijeh kao da je sam bog, a tek isklesano tijelo i mega zvjezdani status, svaka žena je spremna na sve kako bi dobila dio njega. Ali on jedino što vidi je američki nogomet, za njega živi, i on mu je jedino važan, ne obazire se na žene jer svjestan je da može imati u svom krevetu koju želi da se malo zabavi, a nikad nije upao u zamku neke djevojke po gradovima u kojima je igrao. To nije njegov đir, za takve stvari ima prijatelje koji ga izluđuju svojim ponašanjem ženskaroša. Ali sve do jednom.

Onog dana kad se povrijedio, tad mu na vrata zakuca njegova nova fizioterapeutkinja Rory, ona je žena san svakog muškarca, pa je i sam počeo preispitivati svoj život. On je muškarac koji želi više, koji želi sve, a to sve je vidio u Rory. On želi krhku ženu koja ga dovodi do ludila kad je u njegovoj blizini, svaki njen dodir dok mu pomaže u oporavku pali mu kožu, a Rory je imuna na sportaše i ne izlazi s njima. Ali Jason joj je zaljuljao tlo pod nogama, i sad se bori s ogromnom privlačnošću koja je vuče njemu. A i Jason je muškarac koji ne preza ni od čeka da bi dobio ono što želi, a to je Rory. Sad je samo pitanje može li mu se ona oduprijeti?

Tko je Rory? Zašto je postala fizioterapeut? Može li se oduprijeti Jasonu? Što on točno želi od nje? Što je to njegovo sve? Može li mu vjerovati?

E TO MORETE OTKRITI SAMI 😉

Ja sam osoba koja osobno voli Američki nogomet, i znam često pogledati te utakmice, a ti dečki na tom terenu me znaju više izludjeti i izbiti iz takta, nego oni naši iz kluba za kojeg navijam. Tako da mi je ova knjiga i priča legla kao melem na ranu, od samog početka sam se zaljubila u Jasona i Rory koji su savršen par. Užasno su me zabavljala njena braća koja su spremna na sve da joj život pretvore u pakao oni su me tako nasmijali da sam doslovno vrištala od smijeha. Ali ovo dvoje glavnih likova su me izludjeli jer su oboje tvrdoglave mazga, naravno bilo je i likova koje sam zamrzila i poželjela ih zadaviti. Priča me baš oduševila, uz smijeh bome me i rasplakala, ovo je top priča, bez obzira na negativce koji su me užasno ljutili posebno jedan. Prvi put se većina nas susreće s ovom autoricom, s njenim stilom pisanja, ali po mom mišljenu Ana je odradila vrhunski posao i osvojila me na prvu. I sad jedva čekam nove njene knjige koje se nadam da će u što većem broju naše cure iz Calliope prevesti i dozvoliti nam da još više uživamo u Aninom pisanju. Moje najtoplije preporuke za ovu predivnu knjigu, koju svakako morate pročitati. A ovo je samo mali dio onoga što vas očekuje između korica.

Osvrt napisala : Sandra K.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston

    Nepokolebljivi vojvoda - Alexa Aston   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 329. Godina: 2023. Prijevod: Viktorija Novosel.   Miles vojni kapetan s iznimnom karijerom u vojsci u kojoj se iskazao poput heroja, sad mora napustiti vojsku i vratiti se kući kako bih preuzeo titulu vojvode, i sve dužnosti koje donosi ta titula. Prije više od desetljeća morao je napustiti svoj dom, zbog lažne optužbe da je ubio voljenog brata, a i sam je bio samo dijete, to ga je jako pogodilo. I sad nakon toliko godina ponovno je u svom domu, kako bi preuzeo sve odgovornosti koje su mu rođenjem dodijeljeni, ali on ne zna kako biti vojvoda, kako voditi imanje. Nije ni svjestan što ga sve čeka, a prvo od svega je kako mora pronaći suprugu i osigurati nasljednika. Kad dođe doma upoznaje intrigantnu mladu ženu, koja će mu poljuljati tlo pod nogama.     Emery je na imanje vojvode došla s roditeljima prije deset godina, otac je vjerno radio za vojvodu, bio mu od velike pomoći, vodio brigu o imanju, ali um mu je poč

Trent - L.J. Shen

     Trent - L.J. Shen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 360. Godina: Siječanj 2024. Naslov izvornika: SCANDALOUS Prijevod: Nada Kujundžić Edie mlada djevojka, koja se bori kroz život, majka joj je bolesna, a otac pa otac kao i da ga nema, nikad joj nije pružio ljubav i podršku. Uvijek mu je bila predmet s kojim je manipulirao, ucjenjivao, jer je znao da joj je stalo samo do jednoga, a tim ju je držao u šaci, bila je njegova marioneta. A sad ju je natjerao da radi s njim i njegovim partnerima, što je ona mrzila iz da duše, a s jedim od partnera bila je na noževima. Jer Trent ju je uhvatio u nečemu što je radila, i to ga je držalo na oprezu, a njihova komunikacija je bila verbalna, uvijek u svađi. A ono najgore od svega on ju je privlačio kao magnet, a ona je za njega bila balavica od osamnaest godina, trn u peti koji je prezirao. Malo po malo su zakopali ratne sjekire, ali ono što je otac tražio od nje, poljuljat će ionako već krhko prijateljstvo. Trent je jedan od vlasnika