Preskoči na glavni sadržaj

TAJNA LJUBAV - Stephanie Laurens




TAJNA LJUBAV - Stephanie Laurens
U izdanju: Znanje
Ovo je priča prije svega o prijateljstvu, prijateljstvu sad već dvoje mladih ljudi koji se znaju cijeli život, to prijateljstvo su gradili i njegovali još od ranog djetinjstva. Ali kad je najteže, lakše je svoje probleme izgovoriti prijatelju alo on ne zna tko si, tu onda počinje prerušavanje u nekoga tko ti nisi.
Lady Alathea mlada žena koja je zanemarila svoje želje i snove kako bi pomogla obitelji. A nakon dosta godina ponovno nailazi na zid i postaje očajna, obitelj joj je na rubu propasti, ali i u opasnosti, a jedina osoba koja joj može pomoći je njen prijatelj iz djetinjstva. Mlada dama je spremna na sve kako bi zaštitila svoju obitelj, pa tako će potražiti pomoć prijatelja na posve neobičan način.
Gabriel je mladi muškarac koji uživa u životu, ima sve bogatstvo, izgled i moć, ali je ujedno i zakleti neženja, ne želi se okovati lancima jedne žene kao i njegovi rođaci. Ali njegov stav bi se mogao promijeniti, kad tajnovita žena zatraži njegovu pomoć, a on je ne može odbiti, spreman je pomoći joj iako ne zna tko je ona. Eh kad bi bar znao u što će se sve upetljati, i tko stoji iza svega. Svaki njihov sastanak obavijen velom tajni kao i sama gospa u nevolji.
Među njima frcaju iskre niti jedno ne želi popustiti, iako od kad su stasali nisu proveli tako bliske trenutke. Gabriel je spreman naplatiti svoje usluge, svaki otkriveni podatak tajnovita gospa mora nagraditi poljupcem, ni ne sluteći tko se krije iza ispod koprene Gabriel je očaran. Spreman je na sve kako bi joj pomogao, ali i kako bi je osvojio. Neće mu biti lako kad se istina otkrije. Hoće li se otkriti?
Tko je lady Alathea? Kakav je odnos između nje i Gabriela? Zašto baš njega zamoli za pomoć? Zašto se krije iza koprene? Zašto ne želi da on zna tko je ona? Zašto Gabriel pristaje na tu igru? Što će istraživati za tajanstvenu gospu? Što će otkriti? Hoće li time njegova gospa biti u opasnosti? Hoće li otkriti tko je ona? Što će se dogoditi kad se istina otkrije? Kako će Gabriel reagirati?
JOŠ PUNO TOGA MORATE OTKRITI SAMI.
Laurens je još jednom dokazala da je iznimna spisateljica, koja zna što njeni fanovi vole, i kako ih držati zainteresiranima za ono što čitaju. Svakom svojom knjigom me zabavi i očara svojim uzbudljivim zapletima i nezaboravnim likovima. Svi njeni likovi do sad zavukli su mi se pod kožu i svaka njena knjiga pročitana je najmanje dva puta, a radnja svake te priče toliko je zanimljiva da zaboravim gdje se nalazim, i knjigu ne mogu ispustiti iz ruku. Još jednom knjigom me je odvela na uzbudljivo i predivno putovanje koje ostavlja bez daha, i ovom knjigom nije osvojila samo moje srce već i srca čitatelja diljem svijeta. Moje tople preporuke za ovu knjigu koja je trenutno broj jedan knjiga koju sam pročitala u ovoj godini.
"Njegova prvotna očaranost njome pretvorila se u potpunu opsesiju. A ona nikad nije ni sanjala da se toliko razlikuje od svih drugih žena."
"Svaka riječ sve je više mrznula krv koja je poput leda kolala njegovim žilama."
Osvrt napisala: Sandra Knežević
29.01.2020.

Primjedbe

  1. Kako sam se uspio dogovoriti sa svojim mužem uz pomoć dr. Ajayija kotača čarolije, imam 47 godina s troje djece, jedno se jutro prije otprilike 8 mjeseci, moj suprug upravo probudio iz kreveta i sljedeće što je rekao bilo je da trebali bismo se razvesti da ga više ne zanima naš brak, te riječi su me dovele u ravnotežu i gotovo sam se onesvijestio, molio sam se s njim i pitao što nije u redu, ali on je odbio ništa reći, istog je mjeseca napustio kuću i ostavio me sama sa djeca i da budem iskrena na meni nije bilo lako, čak sam rekla njegovoj sestri da mi pomoli moliti da mi oprosti ako ga nesvjesno pogriješim i svi prigovori padnu na gluho uho. Tražio sam pomoć s druge platforme, ali sve nije uspjelo dok nisam pročitao članak o duhovnom čovjeku, čarobnjak zvan dr. Ajayi, objasnio sam mu svoj problem i on mi je rekao da pružim neke informacije koje sam mu dao, a on mi je rekao suprug nije u svom pravom umu, da je izmanipulirala druga žena zbog čega traži razvod, ali rekao mi je da se ne brinem da će za tri dana sve moje brige proći i na moje najveće iznenađenje nakon čaroliju je dao Veliki dr. Ajayi, moj muž je zvao da se vraća kući i čak me pitao koliko dugo je izvan kuće, stvarno sam sretan što je moj brak spasio veliki čarobnjak čarolije zvan Dr Ajayi, razvod se nikada ne dogodi, dobio sam unapređenje na mjestu rada, sve se u mom životu okreće dobrom i velikom čarobnjaku dr. Ajayi treba zahvaliti na svemu tome. Ako imate problema u braku, ako tražite plod maternice, ako želite dobiti bivšeg ljubavnika, ako želite sretne brojeve za lutriju, ako vam treba zaštitna čarolija, čarolija za bogatstvo itd ... Slobodni ste kontaktirati dr. Ajayija za bilo koju vrstu uroka i zauvijek ćete biti sjajni zbog toga jer će biti ispunjene sve vaše srčane želje. Možete ga kontaktirati na e-mail: drajayi1990@gmail.com ili Whatsapp +2347084887094.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Pogrešna - Inna Moore/ Autorr & Kiki Knox

Pogrešna - Inna Moore/ Autor r & Kiki Knox Str: 300 5/5 On je trener koji trenira klince, ona studentica koja studira medicinu, on je sin jedinac, a ona ima sestre. Oboje su u vezi Damir ima curu već četiri godine i spreman ju je zaprositi i osnovati obitelj, a Stela je u vezi već dvije godine. Oboje iste večeri dožive neugodna iznenađenja od parova, Damira vara cura, a Stela dobiva ultimatum, te obije iste večeri ostaju solo. To je bilo dovoljno da odu van i zabave se svatko na svoj način, ali sudbina ih spaja, provode uzbudljivu noć punu strasti, spremni da je to zabava za jednu noć, ali opet sudbina ima svoje prste u njihovom ponovnom susretu. To se sve mijenja, ponovno provode noć zajedno, ali ta noć će im ostati u sjećanju zauvijek. Ono što se desilo te noći učinit će Damira najsretnijim muškarcem na svijetu, a Stelu baciti u probleme, iz kojih je samo jedan način da izađe, samo to neće biti lako jer Damir je jako tvrdoglav muškarac i zna što želi, i tu su sad oboje u problem

Uvjeravanje - Jane Austen

  Uvjeravanje - Jane Austen   Nakladnik: Mozaik knjiga str: 256. Godina: 2022. Prijevod: Vesna Valenčić   Anne je jako zaljubljena u svoga zaručnika Fredericka, samo njena obitelj smatra da on neprikladan izbor za nju, pa pod pritiskom obitelji i prijatelja raskida zaruke. A shrvani Frederick odustaje od ljubavi u potpunosti te se pridružuje i posvećuje engleskoj mornarici i napušta Anne zauvijek. Samo sudbina ima druge planove za oboje, i putevi im se ponovno sudaraju.     Sedam godina kasnije Anniena obitelj ustupa svoju kuću admiralu i njegovoj supruzi kako bi smanjili troškove, jer nisu baš u bajnoj situaciji. A da stvar bude gora ili bolja, brat admiralove supruge je ni manje ni više nego sam Frederick, on je sad proslavljeni kapetan, i ponovni susret Anne i Fredricka uzrokuje gorka sjećanja na ono što su imali prije sedam godina. Ali i slatku patnju te im pruža novu priliku ovaj put za zreliju ljubav. Samo je pitanje hoće li iskoristiti tu pruženu priliku?     Zašto Anne odustaj

Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor

    Adamov raj - G.D. Leizer & Inna Moore/Autor Wattpad story Erin je jako nesigurna djevojka, mila, draga, jako pametna, ali nje sretna, u vezi je s dečkom koji je omalovažava, što joj je srozalo samopouzdanje do samog dna. Uvijek je bila sramežljiva djevojka, više zbog svog izgleda jer je imala nekoliko kilograma viška. Jedina želja joj je otići što dalje od rodnoga kraja, upisati fakultet, i zaboraviti sve što joj se događa. Prilika će joj se ukazati za bijeg kad se prijavi za natječaj sobarice u prestižnom hotelu u New Yorku. Odlazi na razgovor u nadi da će posao dobiti, a vlasnici čim je vide zapošljavaju je odmah, tu počinje njen život daleko od doma, dečka i svega ružnoga što joj se događalo. Dante i Sergei su dva brata, i vlasnici hotela i još nekoliko klubova, bogate ali prokleto zgodne face. A kad Erin dođe na razgovor zapne za oko obojici braće, Sergei je otvoren, i to pokazuje te se upucava Erin bez imalo srama, što njoj paše jer joj to podiže malo samo